تجارت الکترونیک در بستر شبکه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تجارت الکترونیک در بستر شبکه دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تجارت الکترونیک در بستر شبکه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تجارت الکترونیک در بستر شبکه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تجارت الکترونیک در بستر شبکه :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

تجارت الکترونیکی را می توان انجام هرگونه امور تجاری بصورت آنلاین و از طریق اینترنت بیان نمود. این تکنیک در سالهای اخیر رشد بسیاری داشته است و پیش بینی می شود که در آینده بیش از این نیز رشد نماید. تجارت الکترونیکی به هرگونه معامله ای گفته می شود که در آن هرگونه خرید و فروش کالا یا خدمات از طریق اینترنت صورت پذیرد و یا به واردات و یا صادرات کالا و خدمات از بستر اینترنت منتهی شود. تجارت الکترونیکی معمولاً کاربرد وسیع تری دارد ، یعنی نه تنها شامل خرید و فروش از طریق اینترنت است بلکه سایر جنبه های فعالیت تجاری، مانند: خریداری، صورت برداری کالاها، مدیریت تولید و تهیه و توزیع و جا به جایی کالاها و همچنین خدمات پس از فروش و غیره را در بر می گیرد. در واقع می توان اینگونه بیان نمود که مفهوم گسترده تجارت الکترونیک، کسب و کار الکترونیک می باشد. با رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات و افزایش تعداد کاربران اینترنتی، شکل گیری روابط کار در بسترهایی جدید محقق شده است، به نحوی که تجارت الکترونیکی به دلیل سرعت، کارایی، کاهش هزینه ها و بهره برداری از فرصت ها، عصر جدیدی را در رقابت میان کسب و کار گشوده است. تا آنجایی که، گفته می شود عقب افتادن از این سیر تحول، نتیجه ای جز منزوی شدن از عرصه اقتصاد جهانی نخواهد داشت. با آگاهی از دغدغه های کسب و کار و این امر که حرکت دنیای تجارت به سمت تغییر و تحول می باشد و همچنین آگاهی از ویژگی های دنیای شبکه ها، نیاز است که یک زیرساخت مناسب در بستر شبکه ایجاد گردد که دو عامل زمان و مکان را که دو عامل محدودکننده تجارت می باشند، از بین برده و تولیدکنندگان، تأمین کنندگان، توزیع کنندگان و مشتریان، در هر زمان و در هر نقطه جغرافیایی بتوانند به طور مستقیم و بدون هیچگونه واسطه ای با یکدیگر در تعامل باشند و ارتباطات و تعاملات تجاری خود را شکل دهند و به خرید و فروش در بستر شبکه و از طریق اینترنت بپردازند و در نتیجه، این امر منجر به بهبود فضای کسب و کار جهانی گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.