تأثیر سرمایه گذاری بازاریابی رابطه ای بر وفاداری مشتریان بیمه آسیا مورد مطالعه: استان گیلان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تأثیر سرمایه گذاری بازاریابی رابطه ای بر وفاداری مشتریان بیمه آسیا مورد مطالعه: استان گیلان دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تأثیر سرمایه گذاری بازاریابی رابطه ای بر وفاداری مشتریان بیمه آسیا مورد مطالعه: استان گیلان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تأثیر سرمایه گذاری بازاریابی رابطه ای بر وفاداری مشتریان بیمه آسیا مورد مطالعه: استان گیلان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تأثیر سرمایه گذاری بازاریابی رابطه ای بر وفاداری مشتریان بیمه آسیا مورد مطالعه: استان گیلان :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف از این تحقیق تأثیر سرمایه گذاری بازاریابی رابطه ای بر وفاداری مشتریان بیمه آسیا در استان گیلان است. مدل تحقیق بر گرفته از تحقیقات هوانگ (۲۰۱۵ (بوده است. سرمایه گذاری های بازاریابی رابطه ای متغیر مستقل، قدردانی مشتری متغیر میانجی و وفاداری رفتاری و نگرشی مشتری متغیر وابسته تحقیق است. جامعه آماری این تحقیق مشتریان بیمهآسیا در استان گیلان بوده کهتعداد آن نامحدود است. حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران و نامحدود بودن جامعه، ۳۸۴ نفر تعیین گردیده است. شیوه نمونه گیری نیز غیراحتمالی در دسترس است. پژوهش حاضر بر اساس هدف از نوع کاربردی و از نظر شیوه گرد آوری اطلاعات، تحقیقی توصیفی و از نوع همبستگی است. روش گردآوری اطلاعات، میدانی، ابزار گردآوری اطلاعات، پرسشنامه استاندارد و روش تجزیه و تحلیل داده ها، از تحلیل معادلات ساختاری استفاده می شود. روایی تحقیق با استفاده از روایی محتوا از طریق اساتید محترم و خبرگان مورد سنجش قرار گرفت. پایایی تحقیق نیز با استفاده از روش آلفای کرونباخ سنجیده و تأیید می گردد که میزان آلفای بالاتر از ۷۰/۰ قابل قبول تلقی می شود. در این تحقیق از دو نرم افزار SPSS و AMOS استفاده گردید. به منظور بررسی نرمال بودن متغیرها از آزمون کولوموگروف اسمیرنوف استفاده شد. از آنجائیکه متغیرها نرمال بودند و هدف تحقیق، سنجش تأثیر گذاری بین متغیرها بود و همچنینبه منظور آزمون مدل تحقیق و بررسی تأثیر گذاری متغیرهای تحقیق بر روی یکدیگر از معادلات ساختاری استفاده شد. نتایج تحقیق نشان داد که ایمیل مستقیم به مشتری، پاداش های ملموس ، ارتباطات بین فردی ، رفتار ترجیحی و پاسخگویی بر روی قدردانی مشتری تأثیر می گذارد. قدردانی مشتری بر روی وفاداری نگرشی تأثیر می گذارد و وفاداری نگرشی بر روی وفاداری رفتاری تأثیر می گذارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.