تاثیر تصویر بانک، کیفیت خدمات و رضایت مشتریان بر ارزش ادراک شده مشتریان در صنعت بانکداری مطالعه موردی مشتریان بانک ملی شهرستان رشت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر تصویر بانک، کیفیت خدمات و رضایت مشتریان بر ارزش ادراک شده مشتریان در صنعت بانکداری مطالعه موردی مشتریان بانک ملی شهرستان رشت دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر تصویر بانک، کیفیت خدمات و رضایت مشتریان بر ارزش ادراک شده مشتریان در صنعت بانکداری مطالعه موردی مشتریان بانک ملی شهرستان رشت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر تصویر بانک، کیفیت خدمات و رضایت مشتریان بر ارزش ادراک شده مشتریان در صنعت بانکداری مطالعه موردی مشتریان بانک ملی شهرستان رشت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر تصویر بانک، کیفیت خدمات و رضایت مشتریان بر ارزش ادراک شده مشتریان در صنعت بانکداری مطالعه موردی مشتریان بانک ملی شهرستان رشت :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

مفهومارزشیکیازعناصراساسیتئوریبازاریابیاست. به همین دلیلا یجادارزش برای مشتری پیش نیازی اصلی برای موفقیت آینده به حساب می آید. در این راستا تحقیق حاضر به دنبال بررسی تاثیرتصویربانک،کیفیتخدماتورضایتمشتریانبرارزشادراکشدهمشتریاندرصنعتبانکداری در بینمشتریانبانکملیشهرستانرشت است. نمونه آماری تحقیق حاضر ۳۹۸ نفر از مشتریان بانک ملی در شعب شهرستان رشتاست که برای به دست آوردن آن از روش نمونه گیری غیراحتمالیدردسترس و فرمول جامعه نامحدود استفاده شده است . ابزارگردآوریاطلاعاتدراین تحقیقپرسشنامهاستاندارد و طیف پاسخی مورد استفاده لیکرت پنج گزینه ای است.برایپایاییآنازضریبآلفایکرونباخاستفادهشدهاست. هم چنیندراینتحقیقبرایگردآوریاطلاعات،روشمیدانیبهکارگرفتهشده است. تحقیقحاضربراساسهدفتحقیقکاربردیوهم چنینبراساسچگونگیبهدست آوردندادههایموردنیاز،ازنوعتوصیفی تحلیلی است. برایتجزیهوتحلیل دادههایپرسشنامهدربخشآماراستنباطی از روش مدل سازی معادلات ساختاری ونرمافزار Amosورژن ۲۲ استفاده شده است. نتایج نشان داد که رضایت مشتری، کیفیت خدمات وتصویر بانک نقش مثبتی در ارزش ادراک شده توسط مشتری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.