بررسی مدل روانشناسی ایجاد عادت خرید در مشتریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مدل روانشناسی ایجاد عادت خرید در مشتریان دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مدل روانشناسی ایجاد عادت خرید در مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مدل روانشناسی ایجاد عادت خرید در مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مدل روانشناسی ایجاد عادت خرید در مشتریان :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

در دنیایی کسب کار امروزی داشتن مشتریانی که خرید خور را تکرار می کنند عامل بسیار مهمی در موفقیت شرکتها به حساب می آید چرا که یک مشتری وفادار با تکرار خرید خود می تواند سهم بسزایی در کم کردن هزینه های بازریابی و تبلیغات داشته باشد .اما نکته قابل تامل اینجاست که این وفاداری چگونه ایجاد می شود؟تا کنون مقالات و کتابهای زیادی در مورد این قضیه نوشته شده است و راههای متفاوتی ارئه شده اند.یکی از این راهها ایجاد عادت خرید در مشتریان است.مقاله حاضر با بررسی علم روانشناسی و بررسی دیدگاه روانشناسان سعی دارد راهکار علمی که توسط دانشمندان در آزمایشگاه در مورد نحوه ایجاد عادت در انسانها کشف شده است را در حوزه بازاریابی و فروش محصولات بررسی کند.بدیهی است مقاله حاضر از نوع کتابخانه ای می باشد و نویسنده با جمع آوری نظریه های روانشناسان و بسط آن با نظریه های متخصصان بازاریابی راهکاری مطمن در مورد ایجاد عادت خرید ارئه کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.