بررسی رابطه بین ابزارهای بازاریابی سبز و رفتار خرید مصرف کنندگان مواد غذایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
13 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین ابزارهای بازاریابی سبز و رفتار خرید مصرف کنندگان مواد غذایی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین ابزارهای بازاریابی سبز و رفتار خرید مصرف کنندگان مواد غذایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین ابزارهای بازاریابی سبز و رفتار خرید مصرف کنندگان مواد غذایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین ابزارهای بازاریابی سبز و رفتار خرید مصرف کنندگان مواد غذایی :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

امروزه به نظر می رسد بیشتر مصرف کنندگان ، نگران محیط زیست هستند . این چنین نگرانی ها باعث تغییر الگوی مصرف کنندگان و افزایش خرید محصولاتی می باشد که با محیط زیست سازگاری بیشتری داشته باشد هدف این مقاله بررسی رابطه ابزارهای بازاریابی سبز بر روی رفتار خرید مشتریان مواد غذایی در میان مردم بوشهر می باشد. ابزارهای بازاریابی سبز که در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته است شامل تبلیغات زیست محیطی ، نام تجاری زیست محیطی و برچسب زیست محیطی می باشد و تاثیر هر یک از ابزارها به تفکیک مورد بررسی قرار گرفته است. گرایش این پژوهش کاربردی، رویکرد آن توصیفی و همبستگی می باشد. روش نمونه گیری به صورت خوشه ای و اندازه نمونه طبق فرمول ۶۰۰ نفر بوده است. این مقاله با جمع آوری اطلاعات کتابخانه ای و تکمیل و گردآوری پرسشنامه در جامعه آماری با استفاده از نرم افزار آماری SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج پژوهش نشان می دهد که تبلیغات زیستی بیشترین اثر را بر روی رفتار خرید مصرف کننده و برچسب زیست محیطی کمترین اثر را دارد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.