بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان شرکت توزیع نیروی برق اهواز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان شرکت توزیع نیروی برق اهواز دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان شرکت توزیع نیروی برق اهواز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان شرکت توزیع نیروی برق اهواز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان شرکت توزیع نیروی برق اهواز :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

هدف از این تحقیق بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان شرکت توزیع نیروی برق اهواز می باشد. جامعه آماری این پژوهش عبارتند از مشترکان مناطق ۵ گانه شرکت برق اهواز و شهرهای تابعه. در این پژوهش جهت اطمینان از پایایی پرسشنامه، از سه معیار ضرایب بارهای عاملی، آلفای کرونباخ و پایایی ترکیبی و جهت بررسی روایی از روایی همگرا استفاده شده است. همچنین جهت بررسی رابطه بین متغیرها و تجزیه و تحلیل داده ها از روش حداقل مربعات جزئی و نرم افزار اسمارت پی ال اساستفاده شده است. نتایج تحقیق نشان داد که ملموس بودن خدمات، قابلیت اطمینان خدمات، مسئولیت پذیری ارائه کنندگان خدمات و قابلیت اعتماد خدمات تاثیر مثبت و معناداری بر رضایت مشتریان دارد. اما فرضیه ی تاثیرگذاری همدلی ارائه کنندگان خدمات بر رضایت مشتریان مورد تایید قرار نگرفت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.