اعتبار نشان تجاری و برند بر وفاداری مصرف کنندگان با استفاده از مدل Aida در فروشگاه زنجیره ای رفاه شیراز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اعتبار نشان تجاری و برند بر وفاداری مصرف کنندگان با استفاده از مدل Aida در فروشگاه زنجیره ای رفاه شیراز دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اعتبار نشان تجاری و برند بر وفاداری مصرف کنندگان با استفاده از مدل Aida در فروشگاه زنجیره ای رفاه شیراز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اعتبار نشان تجاری و برند بر وفاداری مصرف کنندگان با استفاده از مدل Aida در فروشگاه زنجیره ای رفاه شیراز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اعتبار نشان تجاری و برند بر وفاداری مصرف کنندگان با استفاده از مدل Aida در فروشگاه زنجیره ای رفاه شیراز :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

در این پژوهش به بررسی اعتبار نشان تجاری و برند بر وفاداری مصرف کنندگان با استفاده از مدل Aida در فروشگاه زنجیره ای رفاه شیراز می پردازیم. وفاداری به دلیل اثر نهایی آن بر خرید مجدد مشتریان شاید یکی از مهمترین سازه ها در بازاریابی و نام و نشان تجاری باشد. در دنیای رقابتی امروز رمز موفقیت در عرصه بین المللی و داخلی و بقای تولید کنندگان، دستیابی به بازارهای بیشتر و سود فراوان تر و داشتن مشتریان وفادار است. یکی از موارد مهم در این خصوص توجه و تمرکز به مارک تجاری شرکت و بررسی ارتباط آن با رفتار مصرف کنندگان است. در این پژوهش از جامعه آماری ۲۵۰ نفری مورد انتظار مشتریان فروشگاه زنجیره ای رفاهشیراز بر اساس جدول مورگان ۸۴۱ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند.پس از این انتخاب با توزیع ۱۴۸ پرسشنامه و بازگشت ۱۰۸ عدد از آن با استفاده از آمار استنباطی همبستگی پیرسون و نرم افزار spss مورد پژوهش قرار گرفتند. همچنین استفاده از مدل جهانی آیدا به عنوان مدل سرآمد مدیریت بازاریابی، در اساس این تحقیق جای منحصر به فرد دارد. نتیجه آن که بین اعتبار نشان تجاری و وفاداری مصرف کنندگان،اعتبار برند و رضایت مشتری ،اعتبار برند و تعهد به وفاداری ، اعتبار برند و تعهد مستمر مشتریان، تعهد به وفاداری و تمایل به تغییر برند، تعهد مستمر و تمایل به تغییر برند، رضایت مشتریان و تعهد به وفاداری، رضایت مشتری و توصیه شفاهی به خرید، رضایت و تمایل به تغییر برند، تعهد به وفاداری و تمایل مشتری به انجام سفارش و اعتبار برند و مدل آیدا در فروشگاه زنجیره ای رفاه رابطه معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.