ارائه الگویی برای تحلیل و انتخاب تامین کنندگان آزمایشگاه ها وکارگاه ها با استفاده از رویکرد MCDM در دانشکده مهندسی دانشگاه اصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه الگویی برای تحلیل و انتخاب تامین کنندگان آزمایشگاه ها وکارگاه ها با استفاده از رویکرد MCDM در دانشکده مهندسی دانشگاه اصفهان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه الگویی برای تحلیل و انتخاب تامین کنندگان آزمایشگاه ها وکارگاه ها با استفاده از رویکرد MCDM در دانشکده مهندسی دانشگاه اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه الگویی برای تحلیل و انتخاب تامین کنندگان آزمایشگاه ها وکارگاه ها با استفاده از رویکرد MCDM در دانشکده مهندسی دانشگاه اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه الگویی برای تحلیل و انتخاب تامین کنندگان آزمایشگاه ها وکارگاه ها با استفاده از رویکرد MCDM در دانشکده مهندسی دانشگاه اصفهان :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

فرآیند انتخاب تامین کننده با اهمیت ترین متغییر در مدیریت موثر شبکه زنجیره تامین مدرن است چرا که در دستیابی به محصولات با کیفیت بالا و رضایت مشتری کمک شایانی میکند. یک انتخاب تامینکننده موثر به مدلهای تجزیه و تحلیلی توانمند و ابزارهای پشتیبانی تصمیم گیری برای توانایی ایجاد توازن بین معیارهای چندگانه ذهنی و عینی نیازمند است. در یک مرور جامع توسط وبر و همکارانش مشخص گردید که اکثر سازمانها با بیش از یک معیار برای انتخاب تامین کننده خود مواجه می باشند. بنابراین تصمیم گیری برای انتخاب تامین کننده به طور ذاتی یک مساله چند معیاره و یک تصمیم با اهمیت استراتژیک برای سازمان است. این پژوهش با هدف طراحی یک مدل فازی ANP برای ارزیابی و انتخاب تامین کنندگان آزمایشگاه ها وکارگاه ها دانشکده مهندسی دانشگاه اصفهان انجام پذیرفته است که با توجه به مطالعه و بررسی ادبیات علمی پژوهش شش عامل اصلی در انتخاب تامین کنندگان شامل عوامل استراتژیک ، مدیریتی ، انسانی ، محصول ، زمینه ایی و سازمانی شناسایی شده و با استفاده از مقایسات زوجی و همچنین ارتباط شبکه ایی تاثیر هر یک از عوامل بر یکدیگر و همچنین بر انتخاب تامین کنندگان به روش ANP فازی سنجیده شده است و به منظور دستیابی به هدف تحقیق پرسشنامه های مقایسات زوجی طراحی و بین ۶۰ نفر از خبرگان توزیع شد. همچنین از روش روش اصلاح شده سمی و همکارانش(۲۰۰۹ (وزن مؤلفهها بدست آورده شده و بر اساس آن اولویت بندی شده اند . در این پژوهش به منظور محاسبه سازگاری از روش گوگوس و بوچر استفاده شده است. باتوجه به نتایج بدست آمده عوامل مدیریتی با ضریب وزنی ۲۷۴.۰ در رتبه اول ، عوامل محصول با ضریب وزنی ۲۵.۰ در رتبه دوم ، عوامل انسانی با ضریب وزنی ۲۱۴.۰ در رتبه سوم ،عوامل استراتژیک با ضریب وزنی ۱۳۶.۰در رتبه چهارم ، عوامل سازمانی با ضریب وزنی ۰۸۷.۰ در رتبه پنجم و عوامل زمینه ایی با ضریب وزنی۰۳۹.۰در رتبه ششم قرارگرفتند .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.