اجرای روش QFD در مجتمع های خدماتی – رفاهی بین راهی در ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اجرای روش QFD در مجتمع های خدماتی – رفاهی بین راهی در ایران دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اجرای روش QFD در مجتمع های خدماتی – رفاهی بین راهی در ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اجرای روش QFD در مجتمع های خدماتی – رفاهی بین راهی در ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اجرای روش QFD در مجتمع های خدماتی – رفاهی بین راهی در ایران :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

امروزه تمامی سازمان ها برای بقاء در بازار رقابت و موفقیت محصول خود (اعم از کالا یا خدمات)، نیازمند شناختی دقیق از مشتریان خود می باشند. هر سازمانی که بر شناسایی مشتریان و خواسته های آنان بیشتر اهتمام بورزد مطمئنا محصول آن، بیشتر مورد پذیرش مشتریان قرار خواهد گرفت. یکی از روش های شناسایی و تحلیل خواسته های مشتریان روش QFD می باشد و تجارب موکد این موضوع است که اجرای انی روش در صنایع تولیدی و خدماتی نتایج سودمندی را به دنبال داشته است. در این میان صنایع خدماتی در مقایسه با صنایع تولیدی از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار هستند. مهمترین این خصایص عبارتند از: ارائه و مصرف همزمان، اهمیت تاثیر انسان در این صنایع، غیر ملموس بودن خدمات، میسر نبودن اقدام اصلاحی و وجود معیارهای سنجش کیفی. این ویزگی ها موجب می شود که بررسی ، ارزیابی و بهبود خدمات به فرآیندی حساس و نسبتا پیچیده تر تبدیل شود. در این مقاله چگونگی اجرای فرآیند QFD در مجتمع های خدماتی – رفاهی بین راهی بیان می شود. در یک مجتمع خدماتی – رفاهی بین راهی، خدمات متعدد مورد نیاز مسافران مانند رستوران، مسجد، هتل، پمپ بنزین و … در طول جاده ها ارائه می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.