ترویج بازار – محور


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ترویج بازار – محور دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ترویج بازار – محور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ترویج بازار – محور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ترویج بازار – محور :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

ترویج سابقه ای درخشان در توسعه کشاورزی و فقرزدایی درجامعه روستایی دارد لیکن در دهه های اخیر رسالت اصلی آن در راستای اجرای سیاست های افزایش تولید و انتقال تکنولوژی قرار داشته است شاید مهمترین علل ناکامی ترویج را بتوان در تاکید بی رویه برموضوع انتقال تکنولوژی و اصرار بر افزایش تولید جستجو نمود دلیل اصلی این ناکامی را می توان در دو نکته اساسی خلاصه نمود اولین آن چشم پوشی از مسائل زیست محیطی است که خسارات انبوه و جبران ناپذیری را موجب شده و سبب گردیده است تا بهره وری در کشاورزی روندنزولی پیدا کند نکته دوم بی توجهی به اهداف تولید کنندگان محصولات کشاورزی است که مهمترین علت ناکامی ترویج نیز درهمیننکته نهفته استو موضوع این مقاله را شامل می شود. در دهه های گذشته چنین پنداشته می شد که انتقال تکنولوژی باعث افزایش تولید خواهد شد و این امر با اهداف کشاورزان منطبق است لذا کشاورزان با پذیرش این سیاست درخدمت افزایش تولیدات ملی قرار خواهند گرفت در طی این ادوار همواره از این امر غفلت می شد که کشاورز به دنبال منفعت و سود بیشتر است نه صرفا تولید بیشتر و بدین ترتیب هرجا که تلاشهای ترویج نمی توانست چنین هدفی را برآورده سازد آنان از پذیرش آن سرباز می زدند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.