Weighting employee”s performance appraisal indicators aiming intellectual capital development in public sector organizations


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 Weighting employee”s performance appraisal indicators aiming intellectual capital development in public sector organizations دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد Weighting employee”s performance appraisal indicators aiming intellectual capital development in public sector organizations  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی Weighting employee”s performance appraisal indicators aiming intellectual capital development in public sector organizations،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن Weighting employee”s performance appraisal indicators aiming intellectual capital development in public sector organizations :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

Intellectual capital (IC) was being recognized as a determining factor in success or failure of an organization and organizations are trying to find a good niche in competitive fields via the resource-based view. This paper”s aim is weighting and prioritizing employee”s performance appraisal indictors that have most effect on IC development in public sector organizations. For this, most important influential criteria for developing IC are investigated and a new hierarchical structure for this development is proposed. Then employed analytical hierarchical possess method to such goal. A sample (N=52) of scholars and practitioners involved in performance appraisal systems was used as expert poll in this research. Findings suggest that for develop human capital, the indicator of proficiency, for organizational human capital, the indicator of interpersonal relation and for develop relational capital, the indicator of customer service have most effective role. All in all indicator of proficiency was recognized as the most effective indicator for IC expansion.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.