بررسی تجربی احتراق یک موتور اشتعال جرقه ای با سوخت ترکیبی بنزین – اتانول و MTBE در جهت کاهش مصرف سوخت و الاینده ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تجربی احتراق یک موتور اشتعال جرقه ای با سوخت ترکیبی بنزین – اتانول و MTBE در جهت کاهش مصرف سوخت و الاینده ها دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تجربی احتراق یک موتور اشتعال جرقه ای با سوخت ترکیبی بنزین – اتانول و MTBE در جهت کاهش مصرف سوخت و الاینده ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تجربی احتراق یک موتور اشتعال جرقه ای با سوخت ترکیبی بنزین – اتانول و MTBE در جهت کاهش مصرف سوخت و الاینده ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تجربی احتراق یک موتور اشتعال جرقه ای با سوخت ترکیبی بنزین – اتانول و MTBE در جهت کاهش مصرف سوخت و الاینده ها :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

از آنجا که ماده افزودنی MTBE به بنزین موجب آثار مخرب زیست محیطی مثل بیماریهای بدخیم میباشد و سالهاست در کشورهای توسعه یافته از بنزین حذف شده است لذا، هدف اصلی در این تحقیق، جایگزینی اتانول به جای افزودنی MTBE و بررسی تأثیر سوخت اتانول بر عملکرد، تولید آلایندهها و مصرف سوخت یک موتور جرقه اشتعالی ۲ و بدست آوردن ترکیب بهینه اتانول با بنزین میباشد. آزمون ها در دو حالت بارکامل و بار جزئی صورت گرفت. آزمون بار کامل در سرعتهای مختلف موتور و آزمون بار جزئی تنها در سرعتهای ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰ دور بر دقیقه انجام شد. در تمام این آزمونها زمان جرقه زنی بهینه شد. نتایج بدست آمده نشان میدهدکه با افزایش میزان اتانول در مخلوط، راندمان تنفسی، توان و گشتاور موتور افزایش مییابد. مصرف سوخت ویژه در سرعتهای کم کاهش و در سرعتهای زیاد افزایش مییابد از طرف دیگر وجود اتانول در مخلوط باعث شده که آلاینده هیدروکربنهای نسوخته (HC) بطور قابل ملاحظه ای کاهش یابد. آلایند مونوکسیدکربن (CO) مقداری کاهش یافته ولی میزان اکسیدهای نیتروژن (NOx) اندکی افزایش را نشان میدهد. موتور مورد آزمایش در این مطالعه XU7/JP/L3 می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.