بررسی عوامل ایجاد کننده احساس توانمندسازی روانشناختی منابع انسانی موردکاوی شرکت ملی پخش فراوده های نفتی ایران – منطقه تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل ایجاد کننده احساس توانمندسازی روانشناختی منابع انسانی موردکاوی شرکت ملی پخش فراوده های نفتی ایران – منطقه تهران دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل ایجاد کننده احساس توانمندسازی روانشناختی منابع انسانی موردکاوی شرکت ملی پخش فراوده های نفتی ایران – منطقه تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل ایجاد کننده احساس توانمندسازی روانشناختی منابع انسانی موردکاوی شرکت ملی پخش فراوده های نفتی ایران – منطقه تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل ایجاد کننده احساس توانمندسازی روانشناختی منابع انسانی موردکاوی شرکت ملی پخش فراوده های نفتی ایران – منطقه تهران :

تعداد صفحات :۲۷

چکیده مقاله:

این مقاله حاصل پژوهشی پیرامون، شناسایی عوامل تأثیرگذار برتوانمندسازی کارکنان می باشد. رویکردهای توسعه ای در مدیریت منابع انسانی، به وضوح اهمیت و جایگاه عوامل انسانی را در سازمان بعنوان اصلی ترین سرمایه و دارایی بیان می نماید. از سوی دیگر زمانی این سرمایه ها دارای بازده و عملکرد مطلوبتری خواهند بود که زمینه و شرایط مناسب جهت شکوفایی و بروز مهارتهای آنان فراهم گردد. یکی از مهمترین مؤلفه های تأثیرگذار بر عملکرد سازمانی کارکنان احساس توانمندسازی می باشد. آنچه در سالهای اخیر در مطالعات رویکردهای توانمندسازی کمتر به آن توجه شده است شناسایی عوامل تأثیرگذار براحساس توانمندسازی کارکنان، بعنوان مؤلفه های شکل دهنده آن می باشد. با توجه به تنوع رویکردهای توانمندسازی، در این پژوهش صرفاً رویکرد روانشناختی توانمندسازی بعنوان مبنای مطالعه قرار گرفته است. در این پژوهش پس از بررسی سوابق تحقیق و شناخت مؤلفه های مختلف سازمانی ( در سه سطح عوامل فردی، گروهی و سازمانی) اثرگذار براحساس توانمندسازی روانشناختی کارکنان در قابل مدل اسپریتزر تلاش شده است تا به کمک ابزارهایی چون رگرسیون چندگانه، اولویت هریک از این مولفه ها در شرکت ملی پخش فراوده های نفتی ایران بررسی و مدل بومی پژوهش بعنوان اساسی برای زمینه سازی و ایجاد توانمندسازی روانشناختی در جامعه تحقیق قرار گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.