عوامل موثر بر ارتقاء کیفیت آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان از دیدگاه مدیران و کارکنان آن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل موثر بر ارتقاء کیفیت آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان از دیدگاه مدیران و کارکنان آن دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل موثر بر ارتقاء کیفیت آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان از دیدگاه مدیران و کارکنان آن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل موثر بر ارتقاء کیفیت آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان از دیدگاه مدیران و کارکنان آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل موثر بر ارتقاء کیفیت آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان از دیدگاه مدیران و کارکنان آن :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف از این پژوهش بررسی عوامل موثر بر ارتقای کیفیت آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان از دیدگاه مدیران و کارکنان آن بود. در این پژوهش از روش توصیفی پیمایشی استفاده شد. جامعه آماری این تحقیق کلیه مدیران (۱۷ نفر) و کارکنان شاغل (۲۵۰ نفر) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان بودند. ۱۷ نفر مدیر به شیوه سرشماری و ۱۵۴ نفر از کارکنان بر اساس جدول تعیین حجم نمونه کرجسی و مورگان (۱۹۷۰) و به روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند و به پرسشنامه ۵۰ گویه ای مرتبط با ۷ مولفه ی آزمون تحقیق، پاسخ دادند. روایی پرسشنامه به تایید اساتید متخصص در این زمینه رسید و پایایی به روش بازآمایی ۰/۹۷ برآورد گردید. روش گردآوری داده ها به صورت مستقیم و خود گزارش دهی بود. برای تجزیه و تحلیل داده ها در سطح آمار توصیفی از توزیع فراوانی، درصد و در سطح آمار استنباطی از آزمون t تک متغیره و آزمون t با دو گروه مستقل استفاده گردید. یافته های پژوهش حاکی از آن بود که نقش طرح درس، نحوه آموزش، ارزشیابی علمی مستمر، مطابقت دوره آموزشی با نیاز فراگیران، تشویق و ترغیب، نظارت و روابط بین فردی در ارتقاء آموزش ضمن خدمت کارکنان بیش از سطح متوسط بوده است. بین عوامل موثر بر ارتقاء کیفی آموزش کارکنان تفاوت وجود دارد. بالاترین میانگین مربوط به عامل روابط بین فردی و کمترین میانگین مربوط به عامل ارزشیابی علمی و مستمر می باشد. تفاوت بین نقش طرح درس، نحوه آموزش، ارزشیابی علمی مستمر، مطابقت دوره آموزشی با نیاز فراگیران، تشویق و ترغیب و نظارت بر فرآیند آموزش برحسب سابقه خدمت پاسخگویان در سطح ۰۵/p معنی دار بوده، اما تفاوت بین نقش این عوامل بر حسب جنسیت، تحصیلات و مسئولیت پاسخگویان معنی دار نبوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.