مدیریت زمان انتظار مشتریان در یک شرکت خدماتی با استفاده از تعیین تعداد سرویس دهندگان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدیریت زمان انتظار مشتریان در یک شرکت خدماتی با استفاده از تعیین تعداد سرویس دهندگان دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدیریت زمان انتظار مشتریان در یک شرکت خدماتی با استفاده از تعیین تعداد سرویس دهندگان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت زمان انتظار مشتریان در یک شرکت خدماتی با استفاده از تعیین تعداد سرویس دهندگان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدیریت زمان انتظار مشتریان در یک شرکت خدماتی با استفاده از تعیین تعداد سرویس دهندگان :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

ایجاد صف د رموسسات و شرکت ها غالب همراه با ایجاد نارضایتی بوده و به دنبال ان از دست دادن مشتری را در پی دارد برای مقابله با این امر اولین اقدامی که سریعا به ذهن خطور می کند افزایش تعداد سرویس دهندگان می باشد اما ازطرفی افزایش تعداد سرویس دهندگان ممکن است بهره وری سیستم را پایین آورده و اوقات بیکاری سرویسدهندگان را افزایش دهد که این موضوع برای شرکت ها و سازمان ها مورد پسند نمی باشد از اینرو نگاهی به این قضیه و به کارگیری مفاهیم و اصول نظریه صف که مرتبط با این مقوله می باشد ضروری به نظر می رسد. هدف از این تحقیق تعیین تعداد سرویس دهندگان در یک شرکت خدماتی به منظور ایجاد تعادل بین زمان انتظار مشتریان در صف و میزان بیکاری سرویس دهندگان می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.