مدل برای ارزش گذاری و رتبه بندی بر پایه روشگان تحلیل شبکه اجتماعی مشتریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدل برای ارزش گذاری و رتبه بندی بر پایه روشگان تحلیل شبکه اجتماعی مشتریان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدل برای ارزش گذاری و رتبه بندی بر پایه روشگان تحلیل شبکه اجتماعی مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدل برای ارزش گذاری و رتبه بندی بر پایه روشگان تحلیل شبکه اجتماعی مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدل برای ارزش گذاری و رتبه بندی بر پایه روشگان تحلیل شبکه اجتماعی مشتریان :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

در سالهای اخیر و بادرک اهمیت مشتریان تحقیقات زیادیدر خصوص ارزشگذاری و رتبه بندی مشتریان انجام شده است یکی از ارزشهایی که مشتریان می توانند برای سازمان خلق نمایند نقش آنها در بازاریابی و جذب مشتریان جدید است در تحقیقاتی که از سال ۲۰۰۶ تاکنون انجام گرفته است اهمیت ارتباطات کلامی در جذب مشتریان جدید توسط مشتریان فعلی بررسی شده است نتایج این تحقیقات نشان میدهند که مشتریانی که دارای ارتباطات زیادی در یک شبکه بوده و از قدرت نفود در شبکه برخوردارند کاندیداهای مناسبی برای انتقال تجارب موفق رضایتمندی و جذب مشتریان جدید می باشند اما شناسایی این دسته از مشتریان به سادگی امکان پذیر نیست دراین مقاله روشی کمی مبتنی بر معیارهای تحلیل شبکه های اجتماعی برای ارزشگذاری و رتبه بندی مشتریان با توجه به قدرت ارتباطاتشان در شبکه ارائه می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.