سیرتحول نظریه های بازاریابی پیش به بسوی یک نظریه جامع


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 سیرتحول نظریه های بازاریابی پیش به بسوی یک نظریه جامع دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد سیرتحول نظریه های بازاریابی پیش به بسوی یک نظریه جامع  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سیرتحول نظریه های بازاریابی پیش به بسوی یک نظریه جامع،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن سیرتحول نظریه های بازاریابی پیش به بسوی یک نظریه جامع :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

مدیریت بازاریابی تلاش هدفمندی است که هدف از آن دستیابی به مبادلات مطلوب با بازارهای معین است حال سوال این است که چه فلسفه ای باید راهنمای این تلاشهای بازاریابی باشد؟ مطالعه مفاهیمی که زمینه ساز این تلاشهای شده اند بسیار حائز اهمیت است با مطالعه این مفاهیم می توانیم اهمیت و جایگاه ارزشی عواملی نظیر مشتری، سازمان و جامعه را در آنها مشخص نماییم. درکو شناخت مفاهیم و مبانی فکری که زیربناو چارچوب اصلی را تشکیل میدهند یکی از وظایف اساسی مدیران بازاریابی به شمار می اید دراین مقاله مروری بر تحقیقات انجام شده بر فلسفه علم در تحقیق مصرف کننده و بازاریابی داشته و موضوعات مختلفی که دراین دوره ذهن محققان بازاریابی را به خود مشغول کرده اند شناسایی کرده است این مباحث از آنجا که تمام جنبه های فرایند تحقیقات را متاثر می کنند حائز اهمیت می باشد دراین مقاله مطالعه نظام یافته و موشکافانه ای از پیشرفت بازاریابی در دو بخش سیر تاریخی و سیر تئوریکی بازاریابی ارائه شده و شکل در حال ظهوری از توسعه تئوری در بازاریابی تحت عنوان تحقیق الگوی چند گانه مطرح می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.