تعیین جایگاه رقابتی محصول براساس مولفه های ۵Vs با استفاده از مدلهای تصمیم گیری با معیارهای چندگانه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین جایگاه رقابتی محصول براساس مولفه های ۵Vs با استفاده از مدلهای تصمیم گیری با معیارهای چندگانه دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین جایگاه رقابتی محصول براساس مولفه های ۵Vs با استفاده از مدلهای تصمیم گیری با معیارهای چندگانه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین جایگاه رقابتی محصول براساس مولفه های ۵Vs با استفاده از مدلهای تصمیم گیری با معیارهای چندگانه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین جایگاه رقابتی محصول براساس مولفه های ۵Vs با استفاده از مدلهای تصمیم گیری با معیارهای چندگانه :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

باتوجه به رقابتی شدن عرصه کسب و کار شناخت سلسله نیازهای مصرف کننده و براوردن آنها به گونه ای دقیق و همچنین آگاهی از موقعیت شرکت در عرصه رقابت حیاتی ترین معیار برای بقای شرکت ها در بازار رقابتی قلمداد می شود از این رو در پژوهش حاضر به شناسایی معیارهای موثر برخلق جایگاه رقابتی محصولدر ذهن مشتری و همچنین تعیین موقعیت رقابتی شرکت های تولیدی در عرصه بازار گوشی همراه نسبت به رقبای اصلی ان براساس معیارهای حاصل پرداخته شدهاست برایانجام این فرایند تعیین معیار براساس مدل ۵Vs در زمینه رفتار مصرف کنندهجهت اولویت بندی نامهای تجاری از تکنیک تاپسیس مدلی از گروه مدلهای تصمیم گیری با معیارهای چند گانه MADM با ۶ گام اجرایی استفاده شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.