مدیریت دانش مشتری فاکتوری موثر در کسب مزیت رقابتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدیریت دانش مشتری فاکتوری موثر در کسب مزیت رقابتی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدیریت دانش مشتری فاکتوری موثر در کسب مزیت رقابتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت دانش مشتری فاکتوری موثر در کسب مزیت رقابتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدیریت دانش مشتری فاکتوری موثر در کسب مزیت رقابتی :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

تقاضای رو به رشد مشتریان برای کیفیت و نوآورانه بودن کالاها و خدمات شرکت ها را تحت فشار قرار داده است این موضوع به همراه رقابت جهانی قواعد بازار را دستخوش تغییر نموده و شرکت ها را وادار کرده است تا به سرعت خود را باتغییرات وفق دهند چالش اخیر و فشار برای کاهش قیمتها، مستلزم تغییر و طراحی مجدد مدل کسب و کاری سازمان ها می باشد دراین راستا مدلهای کسب و کاری مشتری محور از توجه بسیاری برخوردار بودها ند مدلها و فرایندهای مشتری محور نیازمند دانش وسیعی می باشند شرکتهای مشتری محور یاید دانش مورد تقاضای مشتریان را فراهم کنند دانش دریافت شده از مشتریان را پردازش نمایند و در سازمان دانش درباره مشتریان را نگهداری کننده در نتیجه دانش منبعی حیاتی برای رقابت و رقابت پذیری با دوام در قرن ۲۱ محسوب می شود در واقع عدم درک مدیریتی از این که چگونه استراتژی را به واقعیت تبدیل کنند اجرای استراتژی به بیانی دیگر چگونه از دانش پردازش شده توسط سازمان حداکثر استفاده بعمل آید یکی از بارزترین موانع در کسب مزیت رقابتی می باشد و درحوزه مدیریت ارتباط با مشتری مساله اصلی برای بدست آوردن دانش مشتری درک و عملیاتی ساختن اطلاعات مشتری است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.