شناخت تحقیقاتی بازاریابی در صنعت خودرو ایران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
شناخت تحقیقاتی بازاریابی در صنعت خودرو ایران دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد شناخت تحقیقاتی بازاریابی در صنعت خودرو ایران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناخت تحقیقاتی بازاریابی در صنعت خودرو ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن شناخت تحقیقاتی بازاریابی در صنعت خودرو ایران :
تعداد صفحات :۲۰
چکیده مقاله:
صنعت خودرو یکی از مهمترین صنایع در کشور است و در هر کشوری به عنوان یکی از شاخصهای مهم پیشرفت صنعتی به حساب می آید در دنیای رقابت آمیز فعلی بازاریابی و انجام تحقیقات بازاریابی یکی از ارکان مهم توسعه شرکتها در داخل و خارج تلقی می گردد این تحقیق میزان بکارگیری تحقیقات بازاریابی در صنعت خودروسازی در ایران را مورد بررسی قرار میدهد برای شناخت میزان بکارگیری فعالیتها و تکنیکهای تحقیقات بازاریابی ۵ سوال اساسی مطرح شده است نوع تحقیق توصیفی اکتشافی با روش میدانی است از تحقیق شامل مصاحبه برای انجام تحقیق اولیه سوالات و پرسشنامه که در ۹ شرکت خودروسازی پس از آزمون روایی از نرم افزار SPSS از طریق تعیین ضریب آلفا کرونباخ استفاده شده است. جامعه آماری این تحقیق کلیه مدیران و کارشناسان بازاریابی شرکت ها ذکر شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.