شناخت تحقیقاتی بازاریابی در صنعت خودرو ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناخت تحقیقاتی بازاریابی در صنعت خودرو ایران دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناخت تحقیقاتی بازاریابی در صنعت خودرو ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناخت تحقیقاتی بازاریابی در صنعت خودرو ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناخت تحقیقاتی بازاریابی در صنعت خودرو ایران :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

صنعت خودرو یکی از مهمترین صنایع در کشور است و در هر کشوری به عنوان یکی از شاخصهای مهم پیشرفت صنعتی به حساب می آید در دنیای رقابت آمیز فعلی بازاریابی و انجام تحقیقات بازاریابی یکی از ارکان مهم توسعه شرکتها در داخل و خارج تلقی می گردد این تحقیق میزان بکارگیری تحقیقات بازاریابی در صنعت خودروسازی در ایران را مورد بررسی قرار میدهد برای شناخت میزان بکارگیری فعالیتها و تکنیکهای تحقیقات بازاریابی ۵ سوال اساسی مطرح شده است نوع تحقیق توصیفی اکتشافی با روش میدانی است از تحقیق شامل مصاحبه برای انجام تحقیق اولیه سوالات و پرسشنامه که در ۹ شرکت خودروسازی پس از آزمون روایی از نرم افزار SPSS از طریق تعیین ضریب آلفا کرونباخ استفاده شده است. جامعه آماری این تحقیق کلیه مدیران و کارشناسان بازاریابی شرکت ها ذکر شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.