تعیین میزان بازارگرایی صنایع کاشی استانهای اصفهان و یزد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین میزان بازارگرایی صنایع کاشی استانهای اصفهان و یزد دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین میزان بازارگرایی صنایع کاشی استانهای اصفهان و یزد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین میزان بازارگرایی صنایع کاشی استانهای اصفهان و یزد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین میزان بازارگرایی صنایع کاشی استانهای اصفهان و یزد :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

بازارگرایی ا زجمله مباحث مهم و محوری درمدیریت بازار و مشتری است و از آنجا که بازارگرایی با عملکرد کسب و کار واحد تجاری رابطه مثبت داشته موجب سوق دادن بیشتر عملکرد نیروهای شرکت به سمت بازار و مشتری شدها ست پژوهش حاضر به مطالعه میزان بازارگرایی از نظر رفتاری و نگرشی در صنعت کاشی اصفهان و یزد پرداخته است پژوهش حاضر یک مطالعه توصیفی است که میزان بازارگرایی صنایع مزبور را بااستفاده ازمدل بازارگرایی اسلاتر و نارور و مدل بازارگرایی جاورسکی و کهلی مورد بررسی و مقایسه قرار داده است مدیران ارشد این کارخانجات به عنوان جامعه آماری این پژوهش بوده اند نتایج این پژوهش نشان میدهد که صنایع کاشی استانهای اصفهان و یزد از نظر رفتاری بازارگرا نبوده اما از نظر نگرشی بازارگرا هستند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.