اولویت بندی مشتریان در CRM با استفاده از منطق فازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اولویت بندی مشتریان در CRM با استفاده از منطق فازی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اولویت بندی مشتریان در CRM با استفاده از منطق فازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اولویت بندی مشتریان در CRM با استفاده از منطق فازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اولویت بندی مشتریان در CRM با استفاده از منطق فازی :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

دراین مقاله سعی بر آن است تا با استفاده از منطق فازی مشتریان هدف در بازاریابی الکترونیک که یکی از پارامترهای مهم مدیریت ارتباط با مشتری CRM می باشد شناسایی شوند. در ابتدای بحث توضیحات مختصری در خصوص منطق فازی داده می شود و در ادامه مختصری از استراتژیها و روشهای بازاریابی ارائه خواهد گردید تا د رنهایت استراتژیهای متناسب با هر مشتری در چارچوب بازاریابی فرد به فرد تخصیص داده شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.