مسئله محوری و روش شناسی انتقادی در محتوای درسی علوم انسانیبا هدف کارسازی کردن آن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مسئله محوری و روش شناسی انتقادی در محتوای درسی علوم انسانیبا هدف کارسازی کردن آن دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مسئله محوری و روش شناسی انتقادی در محتوای درسی علوم انسانیبا هدف کارسازی کردن آن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مسئله محوری و روش شناسی انتقادی در محتوای درسی علوم انسانیبا هدف کارسازی کردن آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مسئله محوری و روش شناسی انتقادی در محتوای درسی علوم انسانیبا هدف کارسازی کردن آن :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

نقد در حوزه علوم انسانی همراه با مسئله شناسی در این حوزه معرفتی در دو حوزه ی نظر و عمل باید بسط یابد. اگر علوم انسانی رابررسی هستن انسان در برون ذات ودرون ذات اش به شمار آوریم و اگر بپذیریم که علوم انسانی معرفت ناظر بر انسان درآئینه ی ذهن، زبان، رفتار و نهادها و ساختارهای اجتماعی مصنوع اوست به اهمیت و ضرورت کارسازی این معرفت بر منهج نقد وقوع خواهیم یافت. در این مقاله با ارائه روش شناسی نقد متون علوم انسانی، بر آموزش مبتنی بر مسئله problem based learning در تدریس متون علوم انسانی تأکید گردیده و به ر ا هکارهای کارسازی کردن آن اشاره می شود.لازم به ذکر است از روش شناسی تفکر علوم انتقادی در سایررشته های علوم نیز می توان بهره برد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.