پیشنهاد و اعتباریابی الگویی برای اصلاح و بازنگری برنامه های درسی رشته های علوم انسانی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پیشنهاد و اعتباریابی الگویی برای اصلاح و بازنگری برنامه های درسی رشته های علوم انسانی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دارای ۴۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پیشنهاد و اعتباریابی الگویی برای اصلاح و بازنگری برنامه های درسی رشته های علوم انسانی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پیشنهاد و اعتباریابی الگویی برای اصلاح و بازنگری برنامه های درسی رشته های علوم انسانی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پیشنهاد و اعتباریابی الگویی برای اصلاح و بازنگری برنامه های درسی رشته های علوم انسانی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی :

تعداد صفحات :۴۲

چکیده مقاله:

هدف از این مقاله پیشنهاد الگویی جامع برای اصلاح و بازنگری برنامه های درسی علوم انسانی دانشگاهها است. این هدف در قالب سؤال پژوهشی الگوی مناسب برای بازنگری و اصلاح برنامه های درسی چیست؟ نمود پیدا کرده و الگو با استفاده از روشتحلیل مستندات و بررسی نظرات پیشنهاد و با اطلاعات میدانی اعتباریابی شده اس ت . روش تحقیق در اینجا روش تلفیقی (کمی و کیفی) بوده و داده های آ ن با استفاده ازبررسی مستندات و پیمایش نظرات جمع اوری شده اس ت. تجزیه و تحلیل داد ه ها با استفاده از روش مقوله بندی، تحلیل و طبقه بندی مستندات و مقایسه میانگین ها (تیاستودنت) انجام شده است. اطلاعات اولیه جهت تدوین الگو با استفاده از مصاحبه و بررسی سوابق مطالعاتی در حوزه تدوین و بازنگری برنامه های درسی صورت گرفته است. برای این منظور بررسی دقیقی از الگوهای حوزه برنام هریزی درسی آموزش عالیصورت گرفته است. الگوی پیشنهادی دارای منطق تدوین، اصول و مفروضات بنیادی و ساختار متناسب با نظام آموزش عالی کشور بوده و اجرای آن مشارکت مؤثر اعضای هیات علمی را می طلبد. این الگو متناسب با حوزه علوم انسانی طراحی شده و اعضای هیات علمی در گرو ههای آموزشی م یتوانند بر اساس مفروض هها و مراحل اجرایی آن کار بازنگری و اصلاح برنامه های درسی خود را به انجام برسانند. این الگو با استفاده از نظرات ۲۵ نفر از متخصصان حوزه آموزش عالی اعتباریابی شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.