نقش بازاریابی سبز و کسب و کار کوچک درتوسعه پایدار
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
نقش بازاریابی سبز و کسب و کار کوچک درتوسعه پایدار دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد نقش بازاریابی سبز و کسب و کار کوچک درتوسعه پایدار کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش بازاریابی سبز و کسب و کار کوچک درتوسعه پایدار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن نقش بازاریابی سبز و کسب و کار کوچک درتوسعه پایدار :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
رسیدن به توسعه پایدار نیاز به برنامه ریزی در همه فعالیت های اقتصادی اجتماعی و محیطی می باشد.بازاریابی کسب و کار کوچک و خرده فروشی یکی از بخش های پر تراکم با بیشترین فراوانی در جامعه می باشد که در صورت اصلاح ساختار و اجرای برنامه های زیست محیطی توسط صاحبان این مشاغل می توان به نتایج قابل توجهی در برنامه توسعه پایدار رسید.تدوین برنامه های راهبردی میان مدت و بلند مدت با هدف آشنایی و آموزش مصرف کنندگان با مزایای محصولات و خدمات سبز و ترغیب و حمایت تولید کنندگان خرده فروشان بازاریابان صاحبان کسب و کار کوچک و سرمایه گذاران با بازاریابی سبز و کسب و کار سبز هرچند گامی کوچک ولی به دلیل دامنه وسیع مخاطب می تواند نقش قابل توجهی در پیشرفت توسعه پایدار داشته باشند در این مقاله تمرکز به بازاریابی سبز ویژگی و مزایای بازاریابی سبز آمیخته بازاریابی بازاریابی سبز کلیدهای موفقیت بازاریابی سبز شده و همچنین به نقش کسب و کار کوچک سبز در توسعه پایدار اصول رسیدن به توسعه پایدار و راه های آسان و ساده رسیدن به کسب و کار سبز و ایده های کارآفرینی از کسب و کار سبز اشاره شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.