بررسی تطبیقی زیر ساخت های فرهنگی – آموزش موثر در طراحی و اجرای دوره های آموزش الکترونیکی در دانشگاه شهید چمران اهواز و دانشگاه گوتنبرگ سوئد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
17 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تطبیقی زیر ساخت های فرهنگی – آموزش موثر در طراحی و اجرای دوره های آموزش الکترونیکی در دانشگاه شهید چمران اهواز و دانشگاه گوتنبرگ سوئد دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تطبیقی زیر ساخت های فرهنگی – آموزش موثر در طراحی و اجرای دوره های آموزش الکترونیکی در دانشگاه شهید چمران اهواز و دانشگاه گوتنبرگ سوئد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تطبیقی زیر ساخت های فرهنگی – آموزش موثر در طراحی و اجرای دوره های آموزش الکترونیکی در دانشگاه شهید چمران اهواز و دانشگاه گوتنبرگ سوئد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تطبیقی زیر ساخت های فرهنگی – آموزش موثر در طراحی و اجرای دوره های آموزش الکترونیکی در دانشگاه شهید چمران اهواز و دانشگاه گوتنبرگ سوئد :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

سند چشم انداز بیست ساله مقرر داشته است که در سال ۱۴۰۴ جایگاه نخست توسعه اقتصادی ، علمی و فناوری در سطح منطقه از آن کشور ایران باشد. کسب چنین جایگاهی نیازمند توجه اکید به طراحی ها و زیر ساخت های فرهنگی است.از آنجایی که دانشگاه و آموزش عالی همیشه پیش قراول و ژرچمدار توسعه و طراحی فرهنگی بوده است.از این رو قبل از هر چیز ، در درون خود باید از یکسو واجد بستر های فرهنگی مناسب با هدف توسعه و سرآمدی در منطقه باشد و از سوی دیگر در پاسخگویی به چالش ها و تحولات اجتماعی ، فرهنگی و تکنولوژیکی توانمند بوده و از فناورهای آموزشی به عنوان یک رسانه فرهنگی به خوبی سود جوید.با توجه به اینکه مباحثات و فعالیت های فرهنگی نقش مهمی در شکل دهی فعالیت ها و شیوه های آموزشی ایفا می کنند.فعالیت های آموزشی – از فعالیت های فردی گرفته تا فعالیت ها و سیاست ها و خط مشی های ملی و منطقه ای – درهم تنیده و متاثر از یک زمینه ی فرهنگی خاص در سطوح مختلف هستند.لذا در هنگام کاربست فناوری ها جهت حمایت یادگیری موسسه ای و فعالیت های تدریس ، تذکر این نکته مهم است که فناوری پدیده ی آموزش خنثی نیست ، بلکه اقدامی مختص به فرهنگ است که در بطن زمینه های فرهنگی خاص تامین می شود و به عنوان «رسانه های فرهنگی» ، ابزاری را برای انتقال و ترویج ارزش های فرهنگی در ضمن فعالیتهای آموزشی تامین می کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.