بررسی ارتباط زمان انتظاردریافت خدمات بامیزان رضایت مندی مددجویان ازکیفیت خدمات ارایه شده دراتفاقات بیمارستان امیرالمومنین (ع)گناوه سال ۱۳۸۹


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ارتباط زمان انتظاردریافت خدمات بامیزان رضایت مندی مددجویان ازکیفیت خدمات ارایه شده دراتفاقات بیمارستان امیرالمومنین (ع)گناوه سال ۱۳۸۹ دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ارتباط زمان انتظاردریافت خدمات بامیزان رضایت مندی مددجویان ازکیفیت خدمات ارایه شده دراتفاقات بیمارستان امیرالمومنین (ع)گناوه سال ۱۳۸۹  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ارتباط زمان انتظاردریافت خدمات بامیزان رضایت مندی مددجویان ازکیفیت خدمات ارایه شده دراتفاقات بیمارستان امیرالمومنین (ع)گناوه سال ۱۳۸۹،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ارتباط زمان انتظاردریافت خدمات بامیزان رضایت مندی مددجویان ازکیفیت خدمات ارایه شده دراتفاقات بیمارستان امیرالمومنین (ع)گناوه سال ۱۳۸۹ :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

باتوجه به اینکه مهمترین شاخص ارزیابی کیفیت خدمات ارایه شده میزان رضایتمندی مددجویان ازخدمات ارایه شده است و بخش اتفاقات یکی ازمهمترین بخشهای بیمارستان است که عملکرد آن میتواند تاثیر فراوانی بررضایتمندی و عملکرد سایربخشهای بیمارستان داشته باشد مطالعه حاضر به منظور بررسی ارتباط زمان انتظاردریافت خدمات با میزان رضایتمندی مددجویان ازکیفیت خدمات ارایه شده دراتفاقات بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه انجام شده است این مطالعه توصیفی تحلیلی برروی ۳۳۰۰ مددجوی مراجعه کننده به اتفاقات بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه درطول سال ۱۳۸۹ انجام شده است داده ها بوسیله پرسشنامه حاوی اطلاعات دموگرافیک نوع اقدام زمان ونوع ارجاع زمان انتظار برای دریافت خدمات درمانی پاراکلینیکی و میزان رضایت مندی جمع اوری و بانرم افزار spss موردتجزیه و تحلیل قرارگرفت ارتباط معنی داری بین کاهش زمان انتظار برای دریافت خدمات و افزایش میزان رضایتمندی ازکیفیت خدمات ارایه شده وجود داشت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.