محاسبه ضریب بار کمانش سازه دو جداره به روش ورق اورتوتروپیک و مقایسه با نتایج اجزاء محدود و آزمایش
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
محاسبه ضریب بار کمانش سازه دو جداره به روش ورق اورتوتروپیک و مقایسه با نتایج اجزاء محدود و آزمایش دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد محاسبه ضریب بار کمانش سازه دو جداره به روش ورق اورتوتروپیک و مقایسه با نتایج اجزاء محدود و آزمایش کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی محاسبه ضریب بار کمانش سازه دو جداره به روش ورق اورتوتروپیک و مقایسه با نتایج اجزاء محدود و آزمایش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن محاسبه ضریب بار کمانش سازه دو جداره به روش ورق اورتوتروپیک و مقایسه با نتایج اجزاء محدود و آزمایش :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
در این مقاله به بررسی روش تحلیل ورق اورتوتروپیک ۱ برای کف دو جداره کشتی و صفحات با تقویت های طولی و عرضی پرداخته شده است . رویکرد صفحه اورتوتروپیک می تواند برای تحلیل کمانش کف دو جداره تقویت شده تحت فشار درون صفحه ای،و ترکیب بارجانبی و بارهای درون صفحه ای مورد استفاده قرار گیرد . پروژه حاض ر تنها به صفحات اورتوتروپیک بارگذاری شده جانبی ،در کاربرد کف دو جداره کشتی می پردازد . جهت بررسی و توضیح این تئوری از نمونه تست آزمایشگاهی و نیز تحلیل این تست به روش اجزاء محدود به کمک نرم افزار انسیس ۲، استفاده شده است. در حالت معمول تحلیل محلی سازه کف کشتی به دلیلپیچیدگی و حجم بالای المانها، نیازمند صرف وقت و هزینه بالایی میباشد. برای کف دو جداره کشتی تنش کمانش الاستیک به مراتب بزرگتر از تنش تسلیم است و در نتیجه روش ورق اورتوتروپیک را می توان برای محاسبه بار کمانش سازه دو جداره مورد استفاده قرار داد. با توجه به جوابهای حاصل از تئوری و نرم افزار و اختلاف کم آن ها با آزمایش، می توان از این روش با دقت کافی برای تحلیل سازهای کف دو جداره کشتیها استفاه نمود
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.