بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی خدمات بر توسعه ظرفیت بنادر کشور و تعیین میزان اثر گذاری هر یک از عناصر مطالعه موردی : پایانه کانتینری بندر شهید رجایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی خدمات بر توسعه ظرفیت بنادر کشور و تعیین میزان اثر گذاری هر یک از عناصر مطالعه موردی : پایانه کانتینری بندر شهید رجایی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی خدمات بر توسعه ظرفیت بنادر کشور و تعیین میزان اثر گذاری هر یک از عناصر مطالعه موردی : پایانه کانتینری بندر شهید رجایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی خدمات بر توسعه ظرفیت بنادر کشور و تعیین میزان اثر گذاری هر یک از عناصر مطالعه موردی : پایانه کانتینری بندر شهید رجایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی خدمات بر توسعه ظرفیت بنادر کشور و تعیین میزان اثر گذاری هر یک از عناصر مطالعه موردی : پایانه کانتینری بندر شهید رجایی :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

بالغ بر ۹۰ درصد از تجارت جهانی از طریق حمل و نقل دریایی انجام می گیرد . زیرا این نوع حمل نقل دارای مزایای قیمت ارزان ، انتقال حجم و وزن انبوه ، انتقال سریع و بی خطر کالاها ست . این مزایا باعث گردیده که حمل و نقل دریایی و راههای آبی از توجه ویژه ای برخوردار باشند . لذا بدون وجود حمل و نقل دریایی ، واردات و صادرات کالا که پایه تجارت مدرن جهانی است امکان پذیر نیست . یکی از حلقه های اصلیدر حمل و نقل دریایی ، بنادر می باشند که مبادی ورود و خروج کالاها هستند . در سرتاسر جهان، بنادر هر کشور حکم دارایی های راهبردی ملی را دارند. کشورهای که بتوانند مطابق میل بازار و مشتریان و همگام با تکنولوژی روز ، مسیر توسعه بنادر را بپیمایند ، و جایگاه بهینه هر بندر را در بازار رقابتی فراهم آورند، بسیار معدودند. در این مقاله با توجه به نقش انکار ناپذیر بازاریابی در توسعه و گسترش بنادر ، مدل هفت عامل آمیختهبازاریابی خدمات در مدیریت بنادر مورد استفاده قرار گرفته است . تاثیر گذاری این عوامل در قالب هشت فرضیه ، از طریق آزمون دو جمله ای ، برتوسعه ظرفیت بنادر سنجیده و الویت بندی گردید. کلیه فرضیه ها مورد تائید واقع شد . همچنین نتایج آزمونها نشان می دهد ، شواهد فیزیکی خدمات ( کیفیت ) ، قیمت ، محصول(ارائه خدمات) ، تبلیغات و ارتباطات ، فرآیند انجام کار ، پرسنل و کانالهای توزیع به ترتیب دارای بیشترین تأثیر در میان عوامل آمیخته بازاریابی خدمات بر توسعه ظرفیت بندری در ایران ، خصوصا بندر شهید رجایی می باشند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.