بررسی عوامل موثر بر ساخت برند در صنعت کفش از نظر مشتریان مطالعه موردی:شرکت تولیدی کفش جهان نمای تبریز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی عوامل موثر بر ساخت برند در صنعت کفش از نظر مشتریان مطالعه موردی:شرکت تولیدی کفش جهان نمای تبریز دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی عوامل موثر بر ساخت برند در صنعت کفش از نظر مشتریان مطالعه موردی:شرکت تولیدی کفش جهان نمای تبریز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر ساخت برند در صنعت کفش از نظر مشتریان مطالعه موردی:شرکت تولیدی کفش جهان نمای تبریز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر ساخت برند در صنعت کفش از نظر مشتریان مطالعه موردی:شرکت تولیدی کفش جهان نمای تبریز :
تعداد صفحات :۸
چکیده مقاله:
برند بخش مهمی ازیک فرایند نظام مندبازاریابی یکپارچه است برندمیتواند با افزایش تمرکزواگاهی مصرف کننده نسبت به یک محصول یا خدمت موجب رشدسهم بازار شود و باایجادواحساس تعلق ونزدیکی درمصرف کنندگان زمینهسازتکرارخرید آنها گردد بازارتقاضای کفش به عنوان مکانیسمی درتوسعه صنعت کفش یک تجربه پذیرفته شده جهانی می باشد و کفش تبریز به لحاظ داشتن جایگاه و قدمت تاریخی و پتانسیل درتولید کفشهای چرمی دست دوز میتواند ازطریق برندسازی نسبت به معرفی بیشتر این صنعت اقدام کند که باعث توسعه و افزایش توان رقابتی فعالان کفش تبریز میشود این پژوهش باهدف بررسی عوامل موثر برساخت برند ازنظر مشتریان درصنعت کفش انجام شده است لذا ماهیت تحقیق ازنوع کاربردی و روش انالیز بکارگرفته شده درآن روش همبستگی و رگرسیون می باشد جامعه تحقیق مشتریان فروشگاه های نمایندگی جهان نما می باشد و تعدادنمونه آماری ۷۰نفر بهصورت اتفاقی ازبین مشتریان انتخاب گردیده است طبق نتایج بدست آمده ازاین پژوهش ارتباط معناداری بین عوامل مرتبط با تجربه مشتری و ساخت برند و تجربه مشتری والویت برند درذهن مشتری وجود دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.