نقش مدیریت کیفیت فراگیر در مدیریت بحرانهای سازمانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش مدیریت کیفیت فراگیر در مدیریت بحرانهای سازمانی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش مدیریت کیفیت فراگیر در مدیریت بحرانهای سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش مدیریت کیفیت فراگیر در مدیریت بحرانهای سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش مدیریت کیفیت فراگیر در مدیریت بحرانهای سازمانی :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

بروز بحران های سازمانی باتوجه به تحولات محیطی امر اجتناب ناپذیری است، برای پیشگیری و مدیریت بر بحرانهای سازمانی مکانیسم های مختلفی وجود دارد که یکی از آنها مدیریت کیفیت فراگیر است. مدیریت کیفیت فراگیر در تجارت امروز دنیا نقش بسیار مهمی را ایفا می کند و بر طراحی، انتخاب فناوری و فرایندهای مناسب تولید، آموزش کیفیت، مشارکت بیشتر کارکنان، توجه به نیازهای مشتریان و لزوم اندازه گیری کار تاکید دارد. یکی از متداول ترین اصطلاحاتی است که در سالهای اخیر برای پیشبرد و بهبود کیفیت به کار رفته است و یک دیدگاه جامع نسبت به سازمان و محصول دارد. در واقع مدیریت کیفیت فراگیر، (TOTAL QUALITY MANAGEMENT) ، بهبودی در روشهای سنتی انجام کار و تجارت وبه عنوان فنی اثبات شده برای تضمین بقا در جهان رقابتی کنونی به شمار می رود سازمان های عصر حاضر ناگزیرند برای بقا به کیفیت محصول وخدمات خود توجه کنند تا از این طریق بتوانند ضمن حفظ مشتریان فعلی ،مشتریان جدید را جذب کنند و در نتیجه درآمد خود را افزایش دهند رسیدن به این مهم تنها ازطریق اعمال مدیریت صحیح امکان پذیر است. در این مقاله ابتدا مفهوم مدیریت فراگیر، اهداف، نقش ها، اجزا و ابزارهای آن، همچنین نقش مدیران ارشد در مدیریت کیفیت فراگیر، مفهوم بحران، خصوصیات مشترک بحران ها، وظایفی که در مدیریت بحران باید انجام شود تشریح شده و سپس به شناسایی و تجزیه و تحلیل عوامل مؤثر در بروزبحران های سازمانی و راه های اصلاح و جلوگیری از بحران خواهیم پرداخت. مدیریت کیفیت فراگیر با ابزارها و الگوهای خود سازمان را بهبود می بخشد که نتیجه آن فراهم آوردن محصول با کیفیت بالا برای مشتریان، افزایش بهره وری کاهش هزینه ، ایجاد موقعیت رقابتی برای سازمان بوده و از بروز بحرانهای مخرب جلوگیری می کند. این سیستم درصورت بروز بحران به مدیران و دست اندرکاران کمک می کند تا به نحوی مطلوب بحران را مدیریت و آن را حل و فصل کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.