نقش رسانه های گروهی در نهادینگی حماسه سیاسی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش رسانه های گروهی در نهادینگی حماسه سیاسی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش رسانه های گروهی در نهادینگی حماسه سیاسی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش رسانه های گروهی در نهادینگی حماسه سیاسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش رسانه های گروهی در نهادینگی حماسه سیاسی :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

تحقق حماسه سیاسی مستلزم نقش مطلوب و بهینه رسانه های گروهی درحوزه اطلاع رسانی و بالا بردن سطح آگاهی سیاسی مردم میباشد. رسانه های گروهی به عنوان (متغیر مستقل) بر نهادینگی حماسه سیاسی به عنوان (متغیر تابع) اثرمستقیم و غیرقابل انکاری دارند. نقش مستقیم و غیرمستقیم وسایل ارتباط جمعی در نهادینگی حماسه سیاسی به همبستگی سیاسی ملی جهت حفظ و گسترش فرهنگ سیاسی مشارکتی میانجامد. رسانه های گروهی به عنوان ناقلان پیام، تشریح و تفسیر کننده ابعاد و زوایای حماسه سیاسی، عاملی مؤثر در جهت همگرایی و انسجام سیاسی در نظام ج.ا.ایران محسوب میشوند. اثرات فرهنگسازی وسایل ارتباط جمعی سبب می گردد که تشتت، چنددستگی و شکافهای سیاسی کمتر شود و رویکرد حماسه سیاسی را به بستری برای انسجام و همبستگی سیاسی در جامعه تبدیل نماید. رسانههای گروهی، توانایی انتقال مفاهیم و اندیشه حماسه سیاسی را به بدنه سیاسی و اجتماعی جامعه دارند. قابلیت نرم افزاری رسانه های جمعی سبب کارآمدی، توانمندی و مشروعیت نظام سیاسی می شود. هدف اصلی تحقیق بررسی نقش رسانه های گروهی در نهادینگی حماسه سیاسی می باشد. ایجاد و توسعه ثبات سیاسی، جلوگیری از بحران ها و مناقشات درون سیستمی، تقویت فرهنگ مشارکت سیاسی، از جمله پتانسیل های فرهنگی و سیاسی رسانه های گروهی می باشد. سؤال اصلی تحقیق اینست که وسایل ارتباط جمعی چه تأثیری بر حماسه سیاسی دارند؟ فرضیه تحقیق اینست که وسایل ارتباط جمعی بر حماسه سیاسی، نقش تعیین کننده دارند. هدف اصلی پژوهش تبیین و توصیف ارتباط متغیرهای رسانه های گروهی و حماسه سیاسی می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.