طراحی مدل ساختاری مدیریت استعداد و مدیریت دانش ( مطالعه موردی: کارکنان دانشگاه های شهرستان چالوس)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی مدل ساختاری مدیریت استعداد و مدیریت دانش ( مطالعه موردی: کارکنان دانشگاه های شهرستان چالوس) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی مدل ساختاری مدیریت استعداد و مدیریت دانش ( مطالعه موردی: کارکنان دانشگاه های شهرستان چالوس)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی مدل ساختاری مدیریت استعداد و مدیریت دانش ( مطالعه موردی: کارکنان دانشگاه های شهرستان چالوس)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی مدل ساختاری مدیریت استعداد و مدیریت دانش ( مطالعه موردی: کارکنان دانشگاه های شهرستان چالوس) :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف طراحی مدل ساختاری خودسنجی تفکر استراتژیک و مدیریت دانش به صورت توصیفی- تحلیلی اجرا شد و با عنایت به پرسشهای پژوهش از نوع کاربردی است. و در طراحی مدل از روش تفسیری و تحلیل نظری استفاده شده است. روش نمونه گیری، تصادفی ساده بوده و جامعه آماری پژوهش شامل ۴۰۷ نفر کارکنان دانشگاه های شهرستان چالوس می باشند که از این تعداد ۱۹۷ نفر با استفاده از جدول مورگان به عنوان نمونه آماری انتخاب و پرسشنامه ی محقق ساخته متشکل از ۲۸ سئوال مدیریت استعداد و ۲۴ سئوال مدیریت دانش که پس از بررسی سوابق تحقیقات انجام شده و تئوری های مربوط، چهار عامل مدیریت استعداد و هفت عامل مدیریت دانش شناسایی و در قالب یک پرسشنامه در مقیاس فاصله ای تنظیم شد و اعتبار و روایی عوامل اشباع کننده آن برآورد و ارائه گردید. پرسشنامه ها برمبنای طیف لیکرت پنج گزینه ای، تدوین شده است و جهت برآورد کفایت نمونه برداری از آزمون کرویت بارتلت استفاده شد و پایایی پرسشنامه با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ برآورد گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.