شناسایی و سنجش عوامل موثر بر تصمیم دانشجویان برای اشتغال در بنگاه های کوچک و متوسط:مورد تحقیق دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر و دانشگاه بنگور بریتانیا


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و سنجش عوامل موثر بر تصمیم دانشجویان برای اشتغال در بنگاه های کوچک و متوسط:مورد تحقیق دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر و دانشگاه بنگور بریتانیا دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و سنجش عوامل موثر بر تصمیم دانشجویان برای اشتغال در بنگاه های کوچک و متوسط:مورد تحقیق دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر و دانشگاه بنگور بریتانیا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و سنجش عوامل موثر بر تصمیم دانشجویان برای اشتغال در بنگاه های کوچک و متوسط:مورد تحقیق دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر و دانشگاه بنگور بریتانیا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و سنجش عوامل موثر بر تصمیم دانشجویان برای اشتغال در بنگاه های کوچک و متوسط:مورد تحقیق دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر و دانشگاه بنگور بریتانیا :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

انتقال مؤثر دانشجویان از محیط دانشگاه به بازار کار،خصوصا به محیط شغلی که بتواند با ارزش ها و انتظارات آنها همخوانی داشته باشد یکی از بزرگترین نگرانی های دانشجویان است. بدلیل عدم تفکیک پذیری رضایت شغلی از رضایت کلی زندگی، انتخاب شغل مناسب که نقش های آن متناسب با شرایط فردی هر شخص باشد یکی از مهمترین تصمیمات زندگی است. هدف این پژوهش ارزیابی توان بالقوه سیستم آموزشی کارآفرین در جهت توسعه مهارتها و درک دانشجویان از این ارزش که یاریگر آنها در اقتصاد مدرن می باشد، است. ابزار جمع آوری اطلاعات در این تحقیق پرسشنامه می باشد که توسط ۱۷۹ دانشجوی دانشگاه بنگور بریتانیا و ۴۰۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحداسلامشهر پاسخ داده شد. نتایج نشان داد که ارتباط مثبت و معنیداری بین عوامل فردی و محیطی، فرآیند آموزش ازلحاظ محتوی، فرآیند آموزش از لحاظ نحوه آموزش، بر تصمیم گیری شغلی دانشجویان وجود دارد. در نهایت با استفاده از مدل رگرسیونی Stepwise مشخص گردید از نظر اهمیت به ترتیب نزولی مؤثرترین عامل محتوای فرآیند آموزشی و عوامل فردی و محیطی و کمترین تأثیر را عامل نحوه آموزش در فرآیند آموزشی به خود اختصاص داد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.