شناسایی دیدگاه دانش آموزان رشته های علوم انسانی و علوم پایه در مورد فرآیند یادگیری، روش تدریس و نقش معلم مدارس شاهد هوشمند و سنتی (رایج) دخترانه مقطع متوسطه نواحی هفتگانه مشهد در سال تحصیلی ۹۱-۹۰


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی دیدگاه دانش آموزان رشته های علوم انسانی و علوم پایه در مورد فرآیند یادگیری، روش تدریس و نقش معلم مدارس شاهد هوشمند و سنتی (رایج) دخترانه مقطع متوسطه نواحی هفتگانه مشهد در سال تحصیلی ۹۱-۹۰ دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی دیدگاه دانش آموزان رشته های علوم انسانی و علوم پایه در مورد فرآیند یادگیری، روش تدریس و نقش معلم مدارس شاهد هوشمند و سنتی (رایج) دخترانه مقطع متوسطه نواحی هفتگانه مشهد در سال تحصیلی ۹۱-۹۰  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی دیدگاه دانش آموزان رشته های علوم انسانی و علوم پایه در مورد فرآیند یادگیری، روش تدریس و نقش معلم مدارس شاهد هوشمند و سنتی (رایج) دخترانه مقطع متوسطه نواحی هفتگانه مشهد در سال تحصیلی ۹۱-۹۰،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی دیدگاه دانش آموزان رشته های علوم انسانی و علوم پایه در مورد فرآیند یادگیری، روش تدریس و نقش معلم مدارس شاهد هوشمند و سنتی (رایج) دخترانه مقطع متوسطه نواحی هفتگانه مشهد در سال تحصیلی ۹۱-۹۰ :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

این تحقیق به منظور شناسایی دیدگاه دانش آموزان رشته های علوم انسانی و علوم پایه در مورد فرآیند یادگیری، روش تدریس و نقش معلم مدارس شاهدهوشمند و سنتی(رایج) دخترانه مقطع متوسطه نواحی هفتگانه مشهد در سال تحصیلی ۹۰ – ۹۱ می باشد و مفروض است که روش تدریس وفرایند یادگیری ونقش معلم درمدارس شاهدهوشمند و سنتی دخترانه تفاوت دارند . لذا برای اثبات فرضیه ها از روش تحقیق میدانی از نوع پیمایشی استفاده شده است و از آنجا که جامعه آماری در این تحقیق شامل کلیه دانش آموزان مدارس شاهدهوشمند وعادی نواحی هفت گانه شهرمشهد می باشد.باتوجه به حجم بالای جامعه از روش خوشه ای چندمرحله ای استفاده شده است. حجم نمونه مطابق جدول مورگان انتخاب می شود. نمونه آماری شامل ۲۳۴ دانش آموز مدرسه شاهد هوشمند و ۳۱۳ دانش آموزمدرسه شاهد عادی بوده است برای سنجش فرضیه ها از روش پرسشنامه که تعداد ۵۷ سؤال بوده استفاده گردید. پس از انجام آزمون و بررسی و تحلیل داده ها نتایج بدست آمده نشانگر تأییدفرضیات است یعنی فرایند یادگیری،روش تدریس ونقش معلم ازدیدگاه دانش آموزان علوم انسانی وعلوم پایه در مدارس هوشمند از میانگین بالاتری نسبت به مدارس عادی برخوردار است. دراین تحقیق از دیدگاه نظری زیمرمن استفاده شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.