سنجش رضایتمندی شهروندان از نحوه ی خدمات دهی دقاتر پیشخوان دولت الکترونیک(مطالعه موردی:شهر ایلام)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 سنجش رضایتمندی شهروندان از نحوه ی خدمات دهی دقاتر پیشخوان دولت الکترونیک(مطالعه موردی:شهر ایلام) دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد سنجش رضایتمندی شهروندان از نحوه ی خدمات دهی دقاتر پیشخوان دولت الکترونیک(مطالعه موردی:شهر ایلام)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سنجش رضایتمندی شهروندان از نحوه ی خدمات دهی دقاتر پیشخوان دولت الکترونیک(مطالعه موردی:شهر ایلام)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن سنجش رضایتمندی شهروندان از نحوه ی خدمات دهی دقاتر پیشخوان دولت الکترونیک(مطالعه موردی:شهر ایلام) :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف بررسی میزان رضایتمندی شهروندان از خدمات دولت لکترونیک در استان ایلام و در چارچوب کلی تحقیقات توصیفی-پیمایشی به انجام رسیده است.جامعه آماری این پژوهش,مشتریان مراجعه کننده به دفاتر پیشخوان دولت در استان ایلام بوده اند که تعداد ۱۶۰ نفر از انها به روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای با انتساب متناسب انتخاب و با استفاده از ابزار پرسشنامه مورد مطالعه قرار گرفته اند.به منظور تشخیص پایانی پرسشنامه از روش آلفای کرونباخ استفاده شده است که مقدار ضریب محاسبه شده برابر با ۰/۷۷ بوده است که برای انجام تحقیق قابل قبول می باشد.روایی محتوای پرسشنامه نیز با نظرخواهی SPSS 20 انجام گرفته است.نتایج تحلیل رگرسیون نشان داد که ابعاد فیزیکی,پاسخگویی و همدلی بیشترین نقش را در میزان رضایتمندی شهروندان در استان ایلام داشته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.