سنجش اثر بخشی آموزشهای ضمن خدمت بر ارتقای عملکرد سازمانهای غیر دولتی(NGO )مطالعه موردی:جمعیت هلال احمر استان مازندران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 سنجش اثر بخشی آموزشهای ضمن خدمت بر ارتقای عملکرد سازمانهای غیر دولتی(NGO )مطالعه موردی:جمعیت هلال احمر استان مازندران دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد سنجش اثر بخشی آموزشهای ضمن خدمت بر ارتقای عملکرد سازمانهای غیر دولتی(NGO )مطالعه موردی:جمعیت هلال احمر استان مازندران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سنجش اثر بخشی آموزشهای ضمن خدمت بر ارتقای عملکرد سازمانهای غیر دولتی(NGO )مطالعه موردی:جمعیت هلال احمر استان مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن سنجش اثر بخشی آموزشهای ضمن خدمت بر ارتقای عملکرد سازمانهای غیر دولتی(NGO )مطالعه موردی:جمعیت هلال احمر استان مازندران :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف پژوهش ارزیابی و سنجش اثربخشی دوره های آموزش ضمن خدمت کارکنان در زمینه افزایش دانش,مهارت و نگرش مدیران است.جامعه اماری کارمندان جمعیت هلال احمر استان مازندران می باشند و اموزش انجام شده به طور خاص آموزش کمک های اولیه امداد و نجات و حقظ حیات بوده است,تعداد اعضای جامعه اماری ۳۱۰ نفر می باشد.روش پژوهش از نوع توصیفی -پیمایشی است.ابزار اصلی گرداورنده داده ها,منابع کتابخانه ای و پرسشنامه می باشد.روش نمونه گیری از نوع تصادفی و حداقل تعداد ممکن براورنده یک توزیع نرمال و در هر مرحله آزمون ۴۰ نفر بوده اند.داده های بدست آمده از پرسشنامه ها با استفاده از روشهای توصیفی و استنباطی پارامتریک و با کمک نرمافزار SPSS مورد تحلیل قرر گرفت .نتایج تحلیل ها,با استفاده از روش ارزیابی کرک پاتریک در سطوح چهارگانه واکنش,یادگیری,رفتار,مورد ارزیابی قرار گرفت.تحلیل های اثربخشی نشان میدهد که آموزش ضمن خدمت در زمینه دانش و مهارت تاثیر افزایشی و مثبت به مقدار حداقل ۱۰% را دارد و در زمینه رفتاری با ملاک قرار دادن حقط دانش و مهارت اکتسابی پس از دوره آموزشی,بهتر شدن عملکردی حدود کمی کمتر از ۱۰%را شاهد هستیم.مشاهدات و آزمون ها نشان می دهند با وجود آنکه افراد دارای تحصیلات بالاتر دارای میانگین دانش بیشتری بودند,افزایش دانش و مهارت و در نتیجه اثربخشی آموزش ارتباط معناداری با میزان تحصیلات فرد نداشت.از این رو برای دوره کمک های اولیه نیازی احساس نشد تا برای سطوح مختلف تحصیلات دوره های جداگانه و متفاوتی برگزار و طراحی شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.