رویکردهای استراتزیک در اکوسیستم کسب و کار اپراتورهای تلفن همراه ایران جهت ارائه خدمات ۳G_مطالعه موردی:همراه اول


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رویکردهای استراتزیک در اکوسیستم کسب و کار اپراتورهای تلفن همراه ایران جهت ارائه خدمات ۳G_مطالعه موردی:همراه اول دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رویکردهای استراتزیک در اکوسیستم کسب و کار اپراتورهای تلفن همراه ایران جهت ارائه خدمات ۳G_مطالعه موردی:همراه اول  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رویکردهای استراتزیک در اکوسیستم کسب و کار اپراتورهای تلفن همراه ایران جهت ارائه خدمات ۳G_مطالعه موردی:همراه اول،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رویکردهای استراتزیک در اکوسیستم کسب و کار اپراتورهای تلفن همراه ایران جهت ارائه خدمات ۳G_مطالعه موردی:همراه اول :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

تحولات مدیریت و تئوری های مختلف همواره با گذشت زمان و تغییر پارادایمها به وجود آمده اند. گذار از عصر محصول گرایی به مشتری گرایی و پس از آن توجه سازمانها به مسائل جامعه و محیط زیست و اولویت دادن به سلامت جوامع انسانی در مقابل سود مالی، همگی پارادایمهای مختلفی بوده که از زمانهای گذشته تا کنون شاهد آن بوده ایم و در هر دوره تئوریهای مختلفی در خصوص نوع مدیریت سازمانها مطرح شده اند. در ایران به عنوان کشوری در حال توسعه نیاز به تحقیق و پیاده سازی تکنیکها و تئوریهای موفق مدیریتی به خوبی آشکار است. در این مقاله سعی بر آن است که ضمن معرفی مضمون اکوسیستم کسب و کار ، این مفهوم را در خصوص فضای صنعت مخابرات تلفن همراه در ایران بررسی نماییم.جهت تعریف اکوسیستم کسب و کار اپراتورهای موبایل ایران با ظهور سرویسهای و G3 پیش بینی استراتژی های مناسب با توجه به اکوسیستم کسب و کار برای اپراتور مورد مطالعه (همراه اول) ، سوالات تحقیق را چنین مطرح می نماییم: تشکیل دهندگان اکوسیستم کسب و کار موبایل کشور در عصر G3 کدام هستند؟ اکوسیستم کسب وکار موبایل در کشور با حضور سرویسهای G3 چه خصوصیاتی خواهد داشت؟چگونه میتوان بهترین استراتژیها را برای ارائه خدمات G3 جهت یک اپراتور موبایل مانند همراه اول تدوین کرد؟ متدولوژی تحقیق با تکنیکهای آمار استنباطی و توصیفی می باشد. با کمک نتایج آزمون تی تک نمونه ای خصوصیات اکوسیستم پیش بینی شده را بحث نموده و باکمک اولویت بندی معیارهای اکوسیستم توسط آزمون فریدمن، تک تک معیارها را با آزمونهای توصیفی بررسی می نماییم که نهایتا بتوانیم بهترین استراتژی را برای شرکت همراه اول تدوین و پیشنهاد نماییم. تمام مراحل با اکوسیستم موجود اپراتور تلفن همراه چین China Mobile محک زنی و مقایسه می گردد.این اپراتور از بسیاری جهات همانندیهایی با همراه اول دارد. جامعه آماری این پژوهش ۶۰۰ نفرکارمندان و مدیران ادارات کل معاونت های بازاریابی، فنی ،تحول سازمانی و سرمایه انسانی واداره کل برنامه ریزی و ۱۴ نفر مشاورین داخلی و خارجی شرکت همراه اول می باشد و روش نمونه گیری، تصادفی طبقه ای است. شیوه گردآوری داده ها به صورت پرسشنامه ای محقق ساخته و مصاحبه حضوری می باشد. نتایج به دست آمده حاکی از آن است که همراه اول جهت ورود به عرصه سرویسهای باند پهن و ارتباطات داده با سرعت بالا لازم است در معیارهای تشکیل R&D و رسیدگی به نیازهای مشتریان ، تبلیغ نوآوریها ، بهینه سازی فرایند تولید ارزش در خدمات و مشارکت در تولید ارزش خدمات با سایر اعضای اکوسیستم و طراحی رویه هایی برای شکل دادن به شرکا و محیط خارجی حد اکثر تلاش و تعامل را انجام دهد و از نظر به اشتراک گذاری دارایی ها تنها در جهت توسعه خدمات و ایجاد نوآوریها تعامل نماید و در خصوص شفاف سازی اطلاعات درآمدی رفتار محتاطانه تر داشته و تنها با شرکتهای طرف اصلی قرارداد و شرکتهای تابعه آن تعامل داشته باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.