رضایت شغلی کارکنان و رضایت مندی مراجعان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رضایت شغلی کارکنان و رضایت مندی مراجعان دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مندی مراجعان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رضایت شغلی کارکنان و رضایت مندی مراجعان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رضایت شغلی کارکنان و رضایت مندی مراجعان :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
در این مقاله به بررسی عوامل متعدد ایجادکننده رضایت شغلی در کارکنان و جلب رضایت و تکریم مراجعان ادارات و دستگاه های اجرایی پرداخته می شود. هدف اصلی از این مقاله انعکاس خلاصه یافته ها و نتایج پژوهش های پیشین به منظور شناخت راهکارهای ایجاد انگیزه همکاری بیشتر و عدم تمایل به تغییر شغل در کارکنان و همچنین تمرکز لازم جهت ارائه سرویس مطلوب در دستگاه های ذیربط می باشد که در پیشبرد اهداف یک سازمان نقش بسزایی دارد. همچنین سعی گردیده است که مفهوم و ماهیت رضایت شغلی و تاثیر آن بر تکریم ارباب رجوع را مورد بررسی قرار داده و به این سوال پاسخ داد که آیا یک کارمند ناراضی میتواند، مشتری راضی به سیستم تحویل بدهد؟
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.