رابطه هویت برند با وفاداری به برند در بازار فرآورده های لبنی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه هویت برند با وفاداری به برند در بازار فرآورده های لبنی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه هویت برند با وفاداری به برند در بازار فرآورده های لبنی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه هویت برند با وفاداری به برند در بازار فرآورده های لبنی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه هویت برند با وفاداری به برند در بازار فرآورده های لبنی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

مبحث برند از جمله بحث هایی است که امروزه در کانون توجه شرکت ها و فعالان بازار قرار گرفته است. به تبع آن، مسئله وفاداری به برند، از مسائل مهم و حیاتی در بازار امروز به شمار میرود. هدف این پژوهش ارزیابی رابطه هویت برند با وفاداری به برند است. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه بوده که روایی و پایایی آن مورد آزمون قرار گرفت. جامعه آماری این پژوهش،کلیه مصرف کنندگان فرآورده های لبنی در شهر تهران می باشد نمونه آماری شامل ۴۰۰ نفربه روش نمونه گیری مرحله ایی جهت مطالعه انتخاب شد از آزمون ضریب همبستگی برای تجزیه وتحلیل داده ها جهت رد یا تایید فرضیه ها و همچنین برای دستیابی به میزان و شدت رابطه استفاده گردید. یافته های پژوهش نشان داد که هویت برند با وفاداری به برند به شکل مستقیم و از طریق میانجیگری اعتماد و رضایتمندی با وفاداری به برند رابطه مثبت و معناداری دارند. لذا شرکتهای فعال در این بازار جهت وفادار کردن مشتریان بر هویت برند خود سرمایه گذاری بیشتری داشته باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.