رابطه فرهنگ مشارکت با استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت بیمه آسیا استان گیلان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه فرهنگ مشارکت با استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت بیمه آسیا استان گیلان دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه فرهنگ مشارکت با استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت بیمه آسیا استان گیلان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه فرهنگ مشارکت با استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت بیمه آسیا استان گیلان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه فرهنگ مشارکت با استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت بیمه آسیا استان گیلان :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر، بررسی فرهنگ مشارکت (درگیر شدن در کار) با هر یک از ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری (تمرکز بر مشتریان کلیدی، سازماندهی متناسب، مدیریت دانش، تکنولوژی( در شرکت بیمه آسیا استان گیلان می باشد. تحقیق حاضر از نظر روش توصیفی-پیمایشی است و از ابزار پرسشنامه جهت جمع آوری داده ها استفاده شده است. از آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن برای پاسخ به فرضیات استفاده شده است. یافته های تحقیق، نشان داد که بین فرهنگ در گیر شدن در کار و ابعاد سازماندهی متناسب، مدیریت دانش و تکنولوژی در شرکت بیمه آسیا استان گیلان رابطه مثبت معنی داری وجود دارد ولی بین فرهنگ درگیر شدن در کار و تمرکز بر مشتریان کلیدی رابطه ای مشاهده نگردید. نتایج پژوهش نشان می دهد به منظور بهبود فرهنگ درگیر شدن در کار نیاز به توانمند سازی افراد از طریق تفویض اختیار، مشارکت و کارگروهی در بین افراد شرکت و … می باشد و به منظور بهبود هر یک از ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری نیاز به سازماندهی مناسب اهداف، عملکرد کارکنان و مدیریت دانش در جهت تولید دانش مورد نیاز مشتریان و حل مشکلات با انتخاب کارشناسان و نمایندگانی که از لحاظ دانش و تجربیات در حد لازم قرار دارند و آموزشآنان واستفاده از تکنولوژی های مورد نیاز برای ارائه خدمت بهتر به مشتریان و … می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.