رابطه بین مدیریت دانش و یادگیری سازمانی از نظر اساتید (مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان همدان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه بین مدیریت دانش و یادگیری سازمانی از نظر اساتید (مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان همدان) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه بین مدیریت دانش و یادگیری سازمانی از نظر اساتید (مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان همدان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بین مدیریت دانش و یادگیری سازمانی از نظر اساتید (مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان همدان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه بین مدیریت دانش و یادگیری سازمانی از نظر اساتید (مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان همدان) :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف از این پژوهش، بررسی ارتباط بین مدیریت دانش با یادگیری سازمانی در دانشگاه فرهنگیان همدان بوده است وش پژوهش توصیفی- همبستگی است و جامعه آماری پژوهش شامل کلیه اساتید در سال تحصیلی ۹۱-۱۳۹۰ می باشد که در مجموع مشتمل بر ۸۰ نفر بوده است. حجم نمونه تحقیق با استفاده از فرمول کوکران ۶۵ برآورد گردید، ابزار گردآوری اطلاعات، پرسشنامه استاندارد یادگیری سازمانی گومژ و همکاران (۲۰۰۵) و پرسشنامه استاندارد مدیریت دانش کاظمی نژاد (۲۰۱۰) بوده است. پایایی این ابزار از طریق آزمون ضریب آلفای کرونباخ برای مدیریت دانش و یادگیری سازمانی به ترتیب برابر با (۰/۸۶) و (۰/۸۴) برآورد گردیده است، تحلیل یافته های تحقیق نشان می دهد که از مؤلفه های مدیریت دانش، مؤلفه شناسایی دانش بیشترین (۳/۰۴) و مؤلفه نگهداری دانش کمترین امتیاز (۲/۶۲) را کسب کرده اند، همچنین در ابعاد یادگیری سازمانی، انتقال و یکپارچه سازی (۳/۰۳) بیشترین و تعهد مدیریت (۲/۵۰) کمترین امتیاز را کسب نموده است. با تحلیل همبستگی مشخص گردید بیشترین همبستگی مؤلفه شناسایی دانش و دید سیستمی (۰/۹۵۰) و کمترین میزان همبستگی بین مؤلفه بکارگیری دانش و فضای باز (۰/۴۰۴) بوده است و نهایتا مشخص گردید ارتباط معناداری بین مدیریت دانش و یادگیری سازمانی با ویژگی های جمعیت شناختی نظیر (سن، سنوات خدمت و محل خدمت) وجود نداشته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.