رابطه بین کیفیت زندگی کاری و فرسودگی شغلی معلمان تربیت بدنی و مقایسه آن با معلمان غیر تربیت بدنی ناحیه دو یزد در سال ۱۳۹۲


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه بین کیفیت زندگی کاری و فرسودگی شغلی معلمان تربیت بدنی و مقایسه آن با معلمان غیر تربیت بدنی ناحیه دو یزد در سال ۱۳۹۲ دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه بین کیفیت زندگی کاری و فرسودگی شغلی معلمان تربیت بدنی و مقایسه آن با معلمان غیر تربیت بدنی ناحیه دو یزد در سال ۱۳۹۲  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بین کیفیت زندگی کاری و فرسودگی شغلی معلمان تربیت بدنی و مقایسه آن با معلمان غیر تربیت بدنی ناحیه دو یزد در سال ۱۳۹۲،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه بین کیفیت زندگی کاری و فرسودگی شغلی معلمان تربیت بدنی و مقایسه آن با معلمان غیر تربیت بدنی ناحیه دو یزد در سال ۱۳۹۲ :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

این تحقیق با هدف بررسی رابطه ی بین کیفیت زندگی کاری و فرسودگی شغلی معلمان تربیت بدنی و مقایسه آن با معلمان غیر تربیت بدنی ناحیه دو یزد در سال ۹۲ – ۱۳۹۱ انجام گرفت. جامعه ی آماری این تحقیق، ۶۶ معلم تربیت بدنی و ۹۴۰ معلم غیر تربیت بدنی و حجم نمونه نیز بر اساس فرمول کوکراین تعداد ۱۰۰ نفر انتخاب گردید. تحقیق توصیفی و از نوع همبستگی است. جهت اندازه گیری کیفیت زندگی کاری آزمودنی ها از پرسشنامه ی والتون (۱۹۷۳) استفاده شد که پایایی آن ۰/۸۴ برآورد گردید وهمچنین جهت اندازه گیری فرسودگی شغلی از پرسشنامه مسلش و جکسون (۱۹۸۱) پایایی این مقیاس با استفاده از آلفای کرونباخ برای فرآوانی ۰/۸۳ و برای شدت ۰/۸۴ گزارش کرده اند.تجزیه وتحلیل داده ها در دو سطح توصیفی و استنباطی و با استفاده ازنرم افزار spss انجام شد.تجزیه وتحلیل آماری داده ها با استفاده ازروش های آمار استنباطی شامل آزمون همبستگی پیرسون واسپیرمن و نیز آزمون تی به منظور آزمون فرضیه های پژوهش، استفاده شد. نتایج تحقیق نشان داد که بین کیفیت زندگی کاری و فرسودگی شغلی معلمان غیر تربیت بدنی رابطه ی معنی داری وجود دارد (۰/۵۸۲=). همچنین بین کیفیت زندگی کاری و فرسودگی شغلی معلمان تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو یزد رابطه معنی دار وجود ندارد.همچنین در بررسی های بعمل آمده مشخص شد ، بین ویژگی های جمعیت شناختی و کیفیت زندگی کاری معلمان تربیت بدنی و غیر تربیت بدنی رابطه معنی داری وجود نداشت. و بین ویژگی های جمعیت شناختی و فرسودگی شغلی معلمان غیر تربیت بدنی هم رابطه معنی دار وجود ندارد .بین فرسودگی شغلی معلمان تربیت بدنی و غیر تربیت بدنی تفاوت معنی داری وجود دارد .وبین کیفیت زندگی کاری معلمان تربیت بدنی و غیر تربیت بدنی تفاوت معنی داری مشاهده نگردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.