رابطه بازارگرایی داخلی و خارجی با عملکرد بازار شعب بانک ملت استان یزد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه بازارگرایی داخلی و خارجی با عملکرد بازار شعب بانک ملت استان یزد دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه بازارگرایی داخلی و خارجی با عملکرد بازار شعب بانک ملت استان یزد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بازارگرایی داخلی و خارجی با عملکرد بازار شعب بانک ملت استان یزد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه بازارگرایی داخلی و خارجی با عملکرد بازار شعب بانک ملت استان یزد :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

بررسی رابطه بازار گرایی داخلی و خارجی با عملکرد بازار شعب بانک ملت در استان یزد هدف اصلی تحقیق حاضر می باشد؛ روش این تحقیق از نوع کاربردی و همبستگی بوده و کلیه روسا و معاونین شعب بانک ملت در استان یزد به عنوان جامعه آماری پژوهش انتخاب شده و با استفاده از روش نمونه گیری به صورت گزینشی تعداد ۴۸ پرسشنامه جهت آزمون فرضیات تحقیق مورد استفاده قرار گرفته است. در این پژوهش تایید روابط بین متغیر ها و عوامل از طریق تحلیل عاملی تاییدی و تکنیک PLS با استفاده از نرم افزار Smart PLS 2 که یک فن مدل سازی مسیر واریانس محور است و امکان بررسی نظریه و سنجه ها را به طور همزمان فراهم می سازد انجام شده است؛ نتایج نشان می دهد که بازارگرایی خارجی بر عملکرد بازار شعب بانک مورد بررسی تاثیر می گذارد، ولیکن تاثیر بازارگرایی داخلی بر عملکرد بازار به تایید نرسید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.