توسعه مدل سیستم مدیریت برند :بررسی نقش عوامل یکپارچه سازی داخلی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 توسعه مدل سیستم مدیریت برند :بررسی نقش عوامل یکپارچه سازی داخلی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد توسعه مدل سیستم مدیریت برند :بررسی نقش عوامل یکپارچه سازی داخلی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی توسعه مدل سیستم مدیریت برند :بررسی نقش عوامل یکپارچه سازی داخلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن توسعه مدل سیستم مدیریت برند :بررسی نقش عوامل یکپارچه سازی داخلی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

بی شک یکی از بزرگترین دارایی های هر شرکت نام ونشان تجاری آن است، بطوریکه نویسندگان از آن به عنوان یک محصول کامل یاد کرده و معتقدند بسیاری از اوقات مشتریان درعوض آن که محصولی را خریداری کنند برندها را خریداری می نمایند. امروزه ساختن یک برند قوی یکی از عوامل کلیدی برای دستیابی به مزیت رقابتی و تضمین حیات طولانی مدت سازمان می باشد. دستیابی به یک برند قوی نیازمند یک سیستم جامع برای مدیریت آن می باشد. از این رو ارائه یک سیستم جهت مدیریت جامع برند اهمیت دو چندان یافته و انجام تحقیقات متنوع را در این زمینه ضرورت می بخشد لذا تحقیق حاضر نیز در جهت این هدف انجام شده و به توسعه ی مدل سیستم مدیریت برند (BMS) ارائه شده توسط سانتوس ویجانده و همکاران در سال ۲۰۱۱ می پردازد و با اضافه کردن یک بعد دیگر تحت عنوان یکپارچه سازی داخلی به سه بعد قبلی این مدل شامل (مدیریت استراتژیک برند، برند سازی داخلی، تمایلات برند سازی)، ضعف مدل قبلی را که عدم توجه کافی به واحد های داخلی سازمان و ارتباط و هم افزائی که در اثر هماهنگی موثر باهم به وجود می آورند، را جبران کرده و مدلی جامع تر جهت ا ستفاده ی مدیران برای ساخت و حفظ یک برند موفق ارائه می دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.