تعیین و اولویت بندی عوامل موثر بر ارزیابی غملکرد اداره امور مالیاتی استان آذربایجان غربی با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی(AHP)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین و اولویت بندی عوامل موثر بر ارزیابی غملکرد اداره امور مالیاتی استان آذربایجان غربی با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین و اولویت بندی عوامل موثر بر ارزیابی غملکرد اداره امور مالیاتی استان آذربایجان غربی با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی(AHP)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین و اولویت بندی عوامل موثر بر ارزیابی غملکرد اداره امور مالیاتی استان آذربایجان غربی با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی(AHP)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین و اولویت بندی عوامل موثر بر ارزیابی غملکرد اداره امور مالیاتی استان آذربایجان غربی با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر در ارتباط با ارزیابی عملکرد اداره امور مالیاتی استان آذربایجان غربی با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) می باشد، که با هدف کاربردی و به روش تحقیق در عملیات انجام شده است. روش گردآوری داده ها بصورت کتابخانه ای و میدانی بود. داده های مورد نیاز به کمک پرسشنامه مقایسات زوجی و توسط نظر خبرگان که تعداد آنها ۵۰ نفر بود جمع آوری شد و برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار Expert Choice استفاده گردید. سوال اصلی تحقیق این بود که: «کدام مرکز در بین مراکز سه گانه (شمال استان، جنوب استان و مرکز استان) دارای بهترین عملکرد است؟»، در این راستا ۸ عامل، ارث، مشاغل، اجرائیات، مستغلات، کمسیون ها، شرکت ها، خدمات مالیاتی و حقوق بعنوان مولفه های اصلی ارزیابی عملکرد اداره امور مالیاتی و ۸ عامل مشاغل بند الف، مشاغل بند ب، مشاغل بند ج، اجار و املاک، نقل و انتقال املاک، شناسایی، رسیدگی و مطالبه و وصول که همان عوامل فرعی موثر در ارزیابی عملکرد اداره امور مالیاتی می باشند انتخاب شدند، براساس مطالعات مرتبط شناسایی و به کمک فرایند تحلیل سلسله مراتبی و با استفاده از نظر خبرگان و متخصصین وزن دهی شدند. نتایج حاصل از این پژوهش نشان می دهد که در بین عوامل اصلی عامل مشاغل با ۱۷ % به عنوان موثرترین عامل شناخته شد و در بین عوامل فرعی نیز مشاغل بند الف با ۴۵.۶ %، رسیدگی با ۴۳ % و نقل و انتقال با ۶۲ % به عنوان تاثیر گذار ترین عوامل شناسایی شدند و در ارزیابی کلی نیز مرکز استان با ۷۸ % دارای بهترین عملکرد در بین سایر مراکز بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.