تدوین استراتژی های زیر نظام حمایت از تولید کننده و مصرف کننده در کشور ایران: رویکرد مطالعه تطبیقی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تدوین استراتژی های زیر نظام حمایت از تولید کننده و مصرف کننده در کشور ایران: رویکرد مطالعه تطبیقی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تدوین استراتژی های زیر نظام حمایت از تولید کننده و مصرف کننده در کشور ایران: رویکرد مطالعه تطبیقی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تدوین استراتژی های زیر نظام حمایت از تولید کننده و مصرف کننده در کشور ایران: رویکرد مطالعه تطبیقی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تدوین استراتژی های زیر نظام حمایت از تولید کننده و مصرف کننده در کشور ایران: رویکرد مطالعه تطبیقی :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

حمایت از تولیدات داخلی و افزایش آن و حمایت از مصرف کنندگان در برخورد با نوسانات غیرمعمول و همکاری سازمان های ذیربط در تشویق امر صادرات و بازاریابی از طریق تعیین، تعدیل و تثبیت و کنترل قیمت تولیدات و خدمات و کالاهای وارداتی داخلی از اهداف استراتژیک هر نظام بازرگانی موفق است. در این طرح تحقیق و به منظور تحقق هدف فوق الذکر، از مطالعه تطبیقی کشورهای منتخب و موفق در زمینه حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده به منظور شناسایی و ارائه راه حل های مشابه برای زیرنظام حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده ایران استفاده شده است. برای این منظور ابتدا، سیستم حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده ایران و استراتژی های مورد استفاده در آن مورد شناسایی و بررسی موشکافانه قرار گرفته است. در ادامه و بر اساس معیارهای ارزیابی موفقیت استراتژیک تجاری در زمینه حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده، شش کشور ایالات متحده، ترکیه، مالزی، کره جنوبی، چین و هند، به عنوان کشورهای منتخب در زمینه مدیریت بازار داخلی، شناسایی شده و ماموریت های استراتژیک زیرنظام حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده آنها شناسایی شدند. در نهایت وضعیت کشورهای منتخب از لحاظ مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک بخش حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده با کشور ایران مقایسه شده و راه حل های پیشنهادی به منظور توسعه و بهبود زیر نظام حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده ایران، با استفاده از استراتژی ها و ماموریت ها بازرگانی منتخب ارائه شد است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.