تحلیل محتوای آثار تبلیغاتی در استانهای عشیره ای و غیر عشیره ای (مطالعه مقایسه ای تبلیغات انتخابات مجلس نهم در استان ایلام و تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل محتوای آثار تبلیغاتی در استانهای عشیره ای و غیر عشیره ای (مطالعه مقایسه ای تبلیغات انتخابات مجلس نهم در استان ایلام و تهران) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل محتوای آثار تبلیغاتی در استانهای عشیره ای و غیر عشیره ای (مطالعه مقایسه ای تبلیغات انتخابات مجلس نهم در استان ایلام و تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل محتوای آثار تبلیغاتی در استانهای عشیره ای و غیر عشیره ای (مطالعه مقایسه ای تبلیغات انتخابات مجلس نهم در استان ایلام و تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل محتوای آثار تبلیغاتی در استانهای عشیره ای و غیر عشیره ای (مطالعه مقایسه ای تبلیغات انتخابات مجلس نهم در استان ایلام و تهران) :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

تبلیغات به مثابه یک کنش سیاسی و متأتر از بافت اجتماعی است که به منظور تأثیر گذاری بر کنش انتخاب و رأی دادن (به عنوان شکل مشروعی از رفتار سیاسی) صورت می گیرد. به این منظور در این پژوهش به بررسی مقایسه ای روش های تبلیغات نظام های عشیره ای و غیر عشیره ای پرداخته ایم. جهت نیل به هدف مذکور از روش تحلیل محتوا استفاده کرده ایم. در این راستا بیش از ۳۰۰ اثر تبلیغاتی (در استان ایلام) و ۴۵۰ اثر تبلیغاتی (در حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات) جمع آوری شده در تبلیغات شامل پوستر، بروشور، تراکت و… مورد بررسی قرار گرفت. یافته های پژوهش نشان می دهد فردی بودن و تمرکز بر سطح خرد، تکیه بر موضوعات اجتماعی و اقتصادی شعارهای انتخاباتی و توجه به اقشار جوانان و نخبگان مشخصه تبلیغات در استان ایلام «به عنوان دارای شاخصه جوامع عشیره ای» و گرایش به روش ائتلافی، کلان نگری،استفاده از نماد های ملی، اعلان وابستگی سیاسی،توجه به سطح کلان، سیاسی بودن محتوای شعار ها و تمرکز بر اقشار نخبگان و جوانان مشخصه های تبلیغات در تهران- جوامع غیر عشیره ای- بوده است. بنابراین می توان کم و کیف روش تبلیغات را در جوامع عشیره ای «ایلام» و غیر عشیره ای «تهران» متفاوت معرفی نمود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.