تجارت خارجی بازار محور روابط بازرگانی بین الملل و عملکرد صادراتی(مطالعه ی موردی:شرکت های صادراتی استان مازندران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تجارت خارجی بازار محور روابط بازرگانی بین الملل و عملکرد صادراتی(مطالعه ی موردی:شرکت های صادراتی استان مازندران) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تجارت خارجی بازار محور روابط بازرگانی بین الملل و عملکرد صادراتی(مطالعه ی موردی:شرکت های صادراتی استان مازندران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تجارت خارجی بازار محور روابط بازرگانی بین الملل و عملکرد صادراتی(مطالعه ی موردی:شرکت های صادراتی استان مازندران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تجارت خارجی بازار محور روابط بازرگانی بین الملل و عملکرد صادراتی(مطالعه ی موردی:شرکت های صادراتی استان مازندران) :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

گسترش تجارت، جهانی شدن محصولات و خدمات و بین المللی شدن شرکت ها، همواره بر اهمیت روابط بازرگانی بین الملل افزوده است. روابط بازرگانی بین الملل ابعاد مختلفی را دربرمی گیرد که اثربخشی شرکت ها را در بازار بین المللی به ویژه بازار صادرات تحت تأثیر قرار می دهد. با توجه به شرایط بازار پیچیده و دستخوش تغییرات مداوم و پی در پی کسب سریع اطلاعات بازرگانی اغلب رمز موفقیت در بازارهای بین المللی است و بازارمحوری به عنوان دیدگاهی یکپارچه با تعیین توانایی سازمان ها در پیش بینی، واکنشو تبدیل به سرمایه کردن تغییرات محیطی، عاملی است که عملکرد شرکت ها را بهبود می دهد. هدف این مطالعه، بررسی تأثیر بالقوه ی بازارمحوری صادرکنندگان بر روابط بازرگانی بین الملل با تأکید ویژه بر وابستگی، همکاری و فاصله ی ارتباطی و تأثیر این ابعاد روی عملکرد صادرات است. بدین منظور با استفاده از یک روش پیمایشی، روابط بازارمحوری صادرکنندگان روی جنبه های رفتاری روابط بازرگانی بین الملل با عملکرد صادرات در نمونه ی ۴۴ نفری از صادرکنندگان فعال استان مازندران مورد آزمون قرار گرفت. نتایج نشان داد، بازارمحوری صادرکنندگان همکاری بین صادرکنندگان و طرف مقابل را ارتقا می دهند؛ در حالی که وابستگی و فاصله ارتباطی را کاهش می دهند. به علاوه، عملکرد صادرات با همکاری بیشتر و فاصله ارتباطی کمتر بهبود می یابد، در حالی که هیچ رابطه معناداری بین وابستگی و عملکرد صادرات یافت نشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.