تأثیر مادیگرایی و چهره بر خودآگاهی از برند مصرف کننده در فرایند تصمیم گیری خرید دانشجویان دانشگاه های تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تأثیر مادیگرایی و چهره بر خودآگاهی از برند مصرف کننده در فرایند تصمیم گیری خرید دانشجویان دانشگاه های تهران دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تأثیر مادیگرایی و چهره بر خودآگاهی از برند مصرف کننده در فرایند تصمیم گیری خرید دانشجویان دانشگاه های تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تأثیر مادیگرایی و چهره بر خودآگاهی از برند مصرف کننده در فرایند تصمیم گیری خرید دانشجویان دانشگاه های تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تأثیر مادیگرایی و چهره بر خودآگاهی از برند مصرف کننده در فرایند تصمیم گیری خرید دانشجویان دانشگاه های تهران :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

اگرچه روابط بین مادیگرایی و مصرف برندهای شناخته شده در ادبیات رفتار مصرفکننده بخوبی مورد بررسی قرار گرفته است، با این وجود برخی پدیده های معماگونه در این زمینه وجود دارد. به سختی می توان توضیح داد که چرا مردم محصولات با نام و نشان تجاری را بدون شناخت واقعی برند آنها مصرف می کنند. در این مورد، مردم ممکن است که محصولات را نه بخاطر تملک آن بلکه بخاطر نیازهای اجتماعی از قبیل میل به محترم شمرده شدن و داشتن ارزش اجتماعی در روابط با دیگران که تحت عنوان چهره تعریف می شوند مصرف کنند . هدف از این پژوهش بررسی چگونگی نقش چهره در رابطه بین ارزش مادی و خودآگاهی از برند بود. ۴۰۰ پرسشنامه طی مدت ۶ روز در دانشکده های مدیریت دانشگاه تهران و دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات تهران توزیع شدند. نقش چهره هم به عنوان میانجی و هم تعدیلگر آزمون شد. یافته ها نشان داد که مادی گرایی، خودآگاهی از چهره، و خودآگاهی از برند رابطه معناداری با یکدیگر دارند. نتایج رگرسیون سلسله مراتبی آشکار ساخت که چهره و ارزش مادی تعامل معناداری با هم ندارند و نقش تعدیلگر چهره توسط داده ها حمایت نشد. چهره نقش میانجی جزئی را در رابطه بین ارزش مادی و خودآگاهی از برند داشت. یافته های پژوهش حاضر افقهای جدیدی برای درک بهتر تاثیر ارزش مادی و خودآگاهی از چهره بر روی خودآگاهی از برند می گشاید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.